Seksiongelma

• Viestiketjun aloittaja Aivanloppu
  • Ensimmäinen viesti
Aivanloppu
Olemme yrittäneet reilun vuoden verran lasta. Tähän aikaan mahtunut minun terveys huolia ja ongelmia kierron kanssa. Seksiä ennen yritystä oli mielestäni useammin kuin nyt..

Ongelmana siis se ettei yhdynnät meinaa millään onnistua ovulaation tienoilla. Mies ei meinaa tulla millään ja lopulta ei sitten seisokkaan. Monta tuntia taas yritetty ja mulla on paikat niin kipeänä etten pysty kohta enää jatkamaan.

Suorastaan viduttaa että joka kuukausi menee saman kaavan mukaan. Minä joudun tikuttamaan ovulaatiota ja kun se vihdoin tulee niin miehellä ei tee yhtään mieli ja seksipuuhat ei onnistu ja sitten minua alkaa itkettää ja suututtaa..
Olen yrittänyt olla myös kertomatta ovulaatiosta josko ei sitten keräisi painetta itselleen.

Mikä tähän auttaisi?

Jotku ovat saaneet tosiaan avun tuosta, että eivät ole kertoneet, mikä kierron vaihe menossa. Osaako mies kertoa, mistä voisi johtua? Oletteko vielä käyneet missään tutkimuksissa? Tutkimusten yhteydessä voisi asiasta keskustella myös. Meillä oli hankalampaa aikaa juuri ennen tutkimusten alkamista, kummallakin huoli siitä, miksi ei onnistu. Kun tutkimukset alkoi ja juttelimme lääkärin ja hoitajan kanssa asioista, niin ongelmia ei makkarissa ole enää ollut. Ainiin ja lisäyksenä, jos mies ei pysty tulemaan sisälle, niin ihmiset käyttävät koti-inseminaatiota. Tsemppiä teille yritykseen :)

Tosiaan paineet kerääntyy aika helposti miehelle, ja sitten ei hommat onnistukaan ollenkaan. Tuo ainakin hyvä keino että jätät kertomatta ovulaatiosta, ja "että nyt just pitää onnistua". Ei turhaan tule paineita siitä. Myös sinun itkeminen ja suuttuminen pahentaa tilannetta. Mies pelkää jo etukäteen tuottavansa pettymyksen sinulle, ja kierre on valmis. Paras keino on suhtautua asiaan mahdollisimman tyynesti, ja jos seisokki meinaa hiipua, niin ei hommien tarvitse siihen loppua. Yritä kiihottaa miestä uudestaan, suulla tai kädellä, mistä tykkäättekään, ja hommat voi parhaassa tapauksessa jatkua. Ei saa turhautua heti. Sinä voit hivellä miehen itsetuntoa positiivisilla kommenteilla :)

• Tykkää
Reactions: Katinka<3
Aivanloppu
Kiitos vinkeistä! Ehkä jätän siis kertomatta oviksesta. Tosin kyselee hän itsekin sen perään välillä. :D

Ollaan käyty tutkimuksissa eikä siellä löytynyt mitään vikaa. Mulla vaan toisen sairauden takia ollut tässä vähän ongelmia esim kierron kanssa. Se minua just masentaa kun ovis saattaa tulla ihme aikoihin ja ei tietenkään ikinä viikonloppuisin jolloin meillä olisi seksiä muutenkin.

Mies kyllä yrittää hirveästi ja sanoo että on lähellä tulemista mutta sitten ajatukset menee just siihen että kohta toi eukko hermostuu jos en tule .

Kannattaa keskittyä johonkin muuhun, unohtakaa hetkeksi koko vauvan yritys. Tämä on auttanut monia. Alkakaa nauttia taas seksistä ja toisistanne. Stressi toimii joillakin kun ehkäisy kun rentoudutte niin saatat huomata olevasikin raskaana. Mulla kävi esikoisen kanssa näin kun yritimme ja tikutin ovulaatiota, seksiä vaan oviksen aikoihin, ei onnistunut millään mutta kun unohdin hetkeksi koko yrittämisen ja aloin nauttia taas seksistä ilman pakko pullaa niin tulin siitä kierrosta raskaaksi. Kannattaa ainakin koittaa.
Tsemppiä(y)

Yhteistyössä