seksin puute

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Juho
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

Juho

Vieras
Kertokaas naiset ja miksei miehetkin millaiseksi tulette jos että saa pitkään aikaan seksiä tai tilanne on piinaava monta päivää?

Hermoheikoille :flower: :hug: :heart:

Vonkaan ja vonkaan. sit suutun ja lopuksi alan märisemään, kun ei muu auta uhkaan käydä vieraissa. tämä oli siis niiltä ajoilta kun mies pihtasi...eikä mikään pikkupihtari ollutkaan vaan sitä kesti viikkoja!!! "ei nyt ku mulla on salipäivä" "mä oon runkannu tänään jo monta kertaa" "mulla on PÄÄ kipee" <--uskokaa tai älkää!!! Kaikista pahin oli ku mies teeskenteli et tuli!!!!!!! Kauhulla muistelen tuota aikaa :/

joo, meillä on nyt tää vaihe, viimeks seksiä about kaksi viikkoa sitten ja sen todellakin näkee naamasta kun lakkaa saamasta! meillä ainakin riidellään useemmin ja tosi pienistä asioista jos viim.seksistä on kulunut pitkään... että sellaista! :'( :ashamed:

Oon ollu ilman muutaman viikon ja kyllä on #&%?$!* ja itkettäny jo useemman päivän...
mä taidan olla niin ruma ettei sitä kiinnosta enää.
Alkaa tässä epäillä jo että se pettää.

Juu,eli musta tulee tosiaankin aika äkäinen jos en ole saanut seksiä aikoihin.. :kieh:

Meillä minä haluan paljon enemmän kuin mieheni,ja tästä asiasta ollaankin puhuttu ja tapeltu.. :/
Nyt tosin mies on skarpannut jonkin verran ja sanoipa jopa että HALUAA pitää mut tyytyväisenä aina,ja pyysikin että ilmoitan aina jos haluttaa,vaikka misetä ei haluttaiskaan sillä hetkellä,haluaa sitten tehdä suulla/sormilla/dildolla mulle hyvää...no sopiihan sekin! :p