peniksen koko

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jossuliinos
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

jossuliinos

Uusi jäsen
18.01.2008
5
0
1
iltaa naiset ja miksei miehetkin, kertokaas kun mieheni väiittää että hänen peniksensä on pieni mitat( pituus 16cm ja YMPÄRYS mitta 13cm eli huom ei halkaisija) minun mielestäni hänellä kuitenki aivan normaali kokoinen. asia vaan on jo ruvennut vaivaamaan siinämärin että seksi elämä kärsii :'(

Vissin hakusanalla "siitin" semmonen keskiveromitta, että se olis suomalaisilla jotain 13 senttiä. Eli rauhoita miestäsi..., ihan hyvänkokonen se 16 cm on.
Jahas ja tässä on viellä suora linkki.

samaa olen yrittänyt sanoa mutta hän vähättelee penistään ja siksi ei oikeen seksi maistu.ja mikä oudointa tämä alkoi vasta puolivuotta sitten aikaisemmin ei ollut tätä ongelmaa,olemme olleet n.5 vuotta yhdessä..(outoja on miehetkin välil) :/

en mä siit numeroa meinaakkaan tehdä vaan herra on jo ite tehny, oon yrittäny vaik mitä ja nyt sit menin sanoo et jos vika onki mun tavarassa et se ois löysä mut toi ei ollu hyvä idea. No saa nähdä mitä täs keksis. :'(

Sitä vain haluaisin muiltakin kysyä, että eikö 18cm pituudelta ja 13cm ympäryysmitalta ole sopivan kokoinen? (oma siis) :|

Oon vaan hieman epävarma tunne, koska viime viikonloppuna rakastelin yhden naisen kanssa ja hän kyllä tuntui pitävän, mutta sitten lopetettuani kaverini tuli huoneeseen. Noh jätin heidät sinne kahestaan ja seuraavan päivän aamulla kysyin kaverilta mitä puuhasivat. Kaveri sanoi, etteivät he harrastaneet seksiä koska nainen oli sanonut, että kaverillani oli liian iso?

Voisikohan olla, että nainen oli sanonut vain näin, koska ei enää halunnut harrastaa samana iltana seksiä kahden eri henkilön kanssa, eikä halunnut loukata kaveriani joten keksi hyvän tekosyyn? :/

Kelle oot sopiva ja kelle et. Minä tuskin tykkäisin, mutta olen pieni ihminen muutenkin.
Ja mitä sit, jos olit ollu liian suuri? Tuskimpa ajattelit ruveta kyseisen naisen kanssa pitempään suhteeseen, kun kaveriskin sai kokeilla.

Ihan hyvän kokoinen se on tärkeempi että se seisoo sillai kun raketti olis lähdössä ja riittävän pitkään. Mun oma on 20cm pitkä ja ympäryys 15cm, tulisin toimeen pienemmälläkin, vaimo kun tuppaa olemaan siitä mustis kun hän väittää että se on jätti.

Yhteistyössä