seksin jälkeen paha olla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nainen vaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nainen vaan

Vieras
onko muita,ja mitä oot asialle saanu tehtyä? vakituinen mies on.muutama vuosi ollaan oltu yhessä.tunnen olevani riittämätön,vaikka mies tuntuu nauttivan.seksin jälkeen usein haluaisin oksentaa,käpertyä yksin sänkyyn tai suihkunnurkkaan,olla yksin.en saa orgasmia,eikä sitä enää paljoa "yritetä"kään..olen vähän pullea.paljon nuorempi kuin mieheni.lähdin suhteeseen kovin nuorena. voiko mun mieli ajatella niin hölömösti,että en uskalla heittäytyä saadakseni orgasmin tai nauttiakseni,koska en kuitenkaan jotenkin rakasta miestä,tai en jostain syystä luota tarpeeksi... äh,johkin psykologillehan tässä ois parempi mennä,mutta jos täällä ois jollakulla jotain fiksua sanottavaa :)

[QUOTE="aloittaja";25934581]en koskaan näytä sitä oloa sille.siks sanoinkin että haluan joskus olla vaan yksin.en joka kerta. miksi et kestäisi?itse seksi sujuu kyllä ja teen miehen olon kovin mukavaksi..[/QUOTE]

Minä miehenä aistin tilanteen kuin tilanteen ja ei tuokaan jäisi piiloon minulta. En vaan voi hyväksyä jos toisella on paha olla ilman mitään syytä.

Onko sinulla hyväksikäyttötausta tai onko sinut raiskattu?
Eikö miehesi pyri miellyttämään sinua sängyssä? Onko sikulla käytetty olo? Miten miehesi suhtautuu siihen, että sinulla on paha olla ja sinua oksettaa?

Aapee puhuu nyt ihan paskaa. Ensin sanoo, että tuntee itsensä riittämättömäksi ja sitten sanoo, että tekee miehen olon kovin mukavaksi. Sääliä ja rohkaisuako kaipaat? Oletko teini, kuulostat siltä.

[QUOTE="Vieras";25934607]Onko sinulla hyväksikäyttötausta tai onko sinut raiskattu?
Eikö miehesi pyri miellyttämään sinua sängyssä? Onko sikulla käytetty olo? Miten miehesi suhtautuu siihen, että sinulla on paha olla ja sinua oksettaa?[/QUOTE]

ei ole mitään kummempaa ikvää taustalla.pyrkii välillä miellyttämään.ei kylläkään osaa ja jos neuvonhienovaraisesti tai ohjaan,luovuttaa silti pian kun huomaa etten tulekaan ihan naps vain. on käytetty olo,mutta vasta seksin jälkeen.sen aikana olen kokonaan mukana. ei tarvitse suhtautua,on nähnyt ahan mieleni vain pari kertaa vuosien aikana ja olen vedonnut silloin muihin juttuihin.

[QUOTE="vieras";25934625]hahah :D

Pahaan oloon on tietysti joku syy. Eikä miehet mitään tuollaisia aisti, luulevat vaan naisen nauttivan kun kuvittelevat olevansa niin hyviä sängyssä.[/QUOTE]

No muista en tiedä mutta kylä minä ainakin aistin. Tottakai mä tiedän olenko hyvä sängyssä vai en, joskus olen ja sjokus en, ei se kumppanikaan joka kerta tee parempaa tulosta mitä se aiemmin oli. :)

Alkuperäinen kirjoittaja ärsyttävää;25934620:
Aapee puhuu nyt ihan paskaa. Ensin sanoo, että tuntee itsensä riittämättömäksi ja sitten sanoo, että tekee miehen olon kovin mukavaksi. Sääliä ja rohkaisuako kaipaat? Oletko teini, kuulostat siltä.

tjaa.itsensä voi tuntea riittämättömäksi ja huonoksi,vaikka yrittääkin kaikkensa miellyttääksen toista.vaikeaa ymmärtää..? en teini,mutta en kovin kaukana siitä.

[QUOTE="aloittaja";25934657]tjaa.itsensä voi tuntea riittämättömäksi ja huonoksi,vaikka yrittääkin kaikkensa miellyttääksen toista.vaikeaa ymmärtää..? en teini,mutta en kovin kaukana siitä.[/QUOTE]

ja siis joo.sääli ja rohkasukin kelpaa,mutta muiden kokemuksia tässä oltiin hakemassa...eipä kuulunut.

Miksi et kerro miehelle? Sanot että olet seksissä täysin mukana, mutta en rajua miksi et sitten saa orgasmia. Onko sulla vihaa sun miestä kohtaan, jota et ole sanonut ääneen? Luotatko siihen mieheen?

Jos haluat että mies oppii paremmaksi sängyssä, sun pitää olla hyvin suora. Silloin miehellä on 2 vaihtoehtoa, suuttua ja vetäytyä tai alkaa oikeasti yrittämään.

[QUOTE="Vieras";25934680]Miksi et kerro miehelle? Sanot että olet seksissä täysin mukana, mutta en rajua miksi et sitten saa orgasmia. Onko sulla vihaa sun miestä kohtaan, jota et ole sanonut ääneen? Luotatko siihen mieheen?

Jos haluat että mies oppii paremmaksi sängyssä, sun pitää olla hyvin suora. Silloin miehellä on 2 vaihtoehtoa, suuttua ja vetäytyä tai alkaa oikeasti yrittämään.[/QUOTE]

kiitos asiallisesta vastauksesta. ei ehkä vihaa oo,mutta hienoista inhoa kyllä joka kummittelee ehkä sitten vielä jossai syvällä vaikka jutut on sovittu ja puhuttu.

Ne jutut ei oo tarpeeksi puhuttu. Taidat olla ihminen joka haluaa miellyttää muita vaikka oman olonsa kustannuksella. Se voi johtua hylätyksitulemisen pelosta. Jos pääset eroon kiltteydestäsi, tulet oikeasti näkemään ketkä ihmiset on sun vaivan arvoisia eikä hylkää sua. Liian kiltit ihmiset kerää ympärilleen ilkeitä ihmisiä, siksi ei ole hyvä olla liian kiltti.

Jos sulla on pienikin inho, niin ei sun tarttis suostua seksiin ollenkaan! Olet ihan liian kiltti.

Oletko koskaan saanut orgasmia? Mitä sinulle on tapahtunut aiemmassa seksuaalisessa elämässäsi? Reaktiosi viittaavat käyttäytymiseen, jolla tutkitusti kompensoidaan likaisuuden ja ahdistuksen tunteita. Mistä ne kumpuavat? Kerroit, että miehesi on sinua vanhempi. Onko ikäero leimallista ihmissuhdehistoriassasi? Onko sinulla tapana kiintyä rajattomasti l. ihastua ja vihastua mustavalkoisesti ja tunteella aina ja kaikkialla? Nyt tulee tärkein kysymys: onko sinua käytetty seksuaalisesti hyväksi?

Kannustan lämpimästi avun piirin hakeutumista; voit eheytyä! Ole itsesi paras ystävä ja ota vastuu omasta seksuaalisuudestasi -- sinulla on oikeus parantua. Onnea matkaan!

Mulla oli pitkään sama ongelma. En saanut orgasmia ja aloin tuntea seksin jälkeen todella pahaa oloa ja lopulta tilanne kärjistyi siihen että saatoin alkaa koska tahansa itkemään. Seksin aikana aina. Silloinen mies ei ymmärtänyt eikä halunnut asiaa selvittää vaan erottiin. Sitten tapasin ihanan miehen. Pelkäsin seksin alkamista niin että pihtasin mutta lopetin sen sitten kun pelkäsin miehen kaikkoavan. Kerroin tarinani päällisin puolin ja mies halusi ymmärtää. Seksiä harrastettiin ja mä menin terapiaan. Jos mulle tuli seksin aikana paha olla niin HETI loppui touhu siihen eikä mies ikinä syyllistänyt mua vaan hali ja suukotteli vaikka mä itkin ja huusin.Nykyään pystyn nauttimaan seksistä, saamaan jopa lähes joka kerta orgasmin :) puhuminen ja ymmärtäminen on kaiken alku. Itsellä siis ensimmäinen suhde johon seksi kuului oli todella sairas ja se jätti jälkensä.

Mulla meni nyt jotain ohi.... Tuleeko sulle siis paska mieli siitä seksin harrastamisesta? Ootko tyytyväinen omaan ulkonäköösi? Mitä sä ajattelet silloin kun sulla on paha mieli? Musta tuntuu välillä kans siltä että oon riittämätön ja yritän miellyttää miestäni parhaan mukaan mutta aina tulee jotain sanomista (no mun mies on kyllä aika suorasanainen) mutta ei sitä loputtomiin jaksa kuunnella! Oon ylipainoinen ja se tekee aika paljon mun mielelle pahaa. Tykkään kuitenkin hirveesti laittaa itteeni ja sillä saan mun omatuntoa nostettua.

Jokaisella on oikeus hyvään seksiin. Ja sitä saa vain oikean kumppanin (=lue taitavan) kanssa joka TIETÄÄ mistä sinä pidät.
Ajatustenlukija kukaan ei ole, joten yhdessä sitäkin seikkailua pitää tehdä. Tsemppiä!!!

Yhteistyössä