Seksin Curriculum vitae

Tulipahan tällainen mieleen nyt kun paljon saa lueskella aiheesta: Halut ei kohtaa

Väitän, että enemmistä tällä forumilla on naisia ja se nostaa miesten haluttomuuden esille siinä mittakaavassa mitä en koskaan ole jaksanut uskoa olevankaan. Osa naisista on melkeen jo ympännyt olohuoneeseen sitä ***un kestävää terästä katosta lattiaan ja on jo kiehnäämässä siinä ja viettelemässä miestä niin mies käskee pukea, ettei vilustu yms.

Joten eiköhän olisi aika perustaa portaali jonne ihmiset käy kirjoittelemassa CV:n osaamisestaan ja haluistaan :D Sinne vaan paikkakuntaa perään niin eiköhän puutteelliset ala löytää toisiaan ;)

Se on ilmoja pidellyt... ;D
 
"Zap"
Tulipahan tällainen mieleen nyt kun paljon saa lueskella aiheesta: Halut ei kohtaa

Väitän, että enemmistä tällä forumilla on naisia ja se nostaa miesten haluttomuuden esille siinä mittakaavassa mitä en koskaan ole jaksanut uskoa olevankaan. Osa naisista on melkeen jo ympännyt olohuoneeseen sitä ***un kestävää terästä katosta lattiaan ja on jo kiehnäämässä siinä ja viettelemässä miestä niin mies käskee pukea, ettei vilustu yms.

Joten eiköhän olisi aika perustaa portaali jonne ihmiset käy kirjoittelemassa CV:n osaamisestaan ja haluistaan :D Sinne vaan paikkakuntaa perään niin eiköhän puutteelliset ala löytää toisiaan ;)

Se on ilmoja pidellyt... ;D
Minä taas väitän, että suhteessa 100 halutonta naista vastaan 1 haluton mies! Minnekkäs miehet saa valittaa?
 
"noopi"
[QUOTE="Zap";26859355]Minä taas väitän, että suhteessa 100 halutonta naista vastaan 1 haluton mies! Minnekkäs miehet saa valittaa?[/QUOTE]

Kyllä se suhde on toisinpäin.
 
[QUOTE="Zap";26859355]Minä taas väitän, että suhteessa 100 halutonta naista vastaan 1 haluton mies! Minnekkäs miehet saa valittaa?[/QUOTE]

Esim. tänne :D Tässähän minä miehenä juuri kans valitin kun mammat ei saa pappaa.. Ja kuinka nämäkin miehet on murrosiästä lähtien nähnyt märkiä unia siitä kun sais.. ja sitten kun sais niin ei tahota :S
 
kyllä mäkin väittäisin että puutteessa kuijottavia ukkomiehiä on paljon enemmän kuin vastaavassa jamassa olevia naisia
Tällaista minäkin nyt jossakin määrin kuvittelen.. Mutta eipä se kuitenkaan kiellä naisia valittamasta puutettaan, etkä sitä väittänytkään..

Paljon vain näyttää olevan miehiä naisten juttujen perusteella, jotka ovat saavuttaneet sen parisuhteeen, perheen ja menetäneet neitsyyden.. Onko tavoite sitten seuraavissa saavuttamattomissa asioissa(?)

Olisiko sittenkin mies ollut parempi puoliso, mutta eihän sitä kehtaa kun mitä ne kaveritkin ajattelee.. :D Ja elekää nyt miehet suuttuko, kirjoitampahan pienen provon, jotta ne miehet menisi ja näyttäisi sille naiselleen, että olen naisten mies ;D
 

Yhteistyössä