seksikumppaneiden määrä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Riippuu siitä, miten itse suhtautuu asiaan. Itselläni on ollut reilu 4 vuoden aikana 20 seksikumppania, suurin osa hyvinkin lyhyen ajan sisällä. Eipä ainakaan enää tee mieli "kokeilla" uusia, kun on rauhoittunut ja löytänyt itselleen täydellisen kumppanin... :D

jos ne 11v on parisuhteessa ollu niin 10 liikaa. Sinkulle ei mikään ihmeellinen määrä.
Mikä lie tullu tänki palstan keskiarvoks ku joku päivä tätä asiaa näkyvät kauhistelevan, siis onko tosiaan se 4-6/nainen keskiarvo vai vaietaanko niistä muista? Mulla 25.

Alkuperäinen kirjoittaja ..:
Riippuu siitä, miten itse suhtautuu asiaan. Itselläni on ollut reilu 4 vuoden aikana 20 seksikumppania, suurin osa hyvinkin lyhyen ajan sisällä. Eipä ainakaan enää tee mieli "kokeilla" uusia, kun on rauhoittunut ja löytänyt itselleen täydellisen kumppanin... :D

nyt kun aloin muistelemaan niin on niitä lähemmäs 30...oon menny laskuissa vähän sekaisin...lasketaanko teidän mielestä nekin joiden kanssa ollut vaan suuseksiä...?

Alkuperäinen kirjoittaja KS:
Riippuu katsojasta, mulla yli 30. Muutaman olis voinut jättää väliin.. Jonkun toisen mielestä olen varmaan ollut täysi horatsu tuohon maailman aikaan.

Niin ja siis omasta mielestä ei siis liikaa, kivaa on ollut ja nyt on mukava olla loppuelämä vain yhden kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja vaimo jo vuosia:
mun mielestä se on paljon, eiköhän sen miehen löydä aikaisemminkin kenen kanssa voi perustaa se perhe ja lopettaa ne yhdenillan jutut?

eli niitä onkin 29 kpl...löysinkin mutta erosin ja taas sama tilanne eli yhdenillan jutut jatkuu...en todellakaan välittäisi yhdenillan jutuista mutta ei sitä oikeaa ole niin helppo löytää. Oletteko muuten huomanneet, että jos harrastaa seksiä heti kun tapaa niin lopahtaako miehen kiinnostus?

ei se kumppanien määrä sinänsä merkitse mitään.. kokemusta siinä kertyy ja oppii ainakin tietämään mistä tykkää ja mistä ei.. ei tyydy liian pieneen eikä sellaiseen joka ei sitä osaa käyttää :D
ja mitä tulee tuohon yhteen kommenttiin.. mie en ainakaan olis halunnu 15v vakiintua loppuiäksi.. eikä sen hyvän miehen löytäminen ole aina niin helppoa.. ja vaikka löytäis niin ei oel takeita että se kestäis.. ja halut ne on hiirelläkin.. en mie ole harrastamatta seksiä vain siksi että olsiin sinkku :o

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:
mä lopetin laskemisen sadan kohdalla, noin 5v sitten :whistle:

hahhah! sadan kohdalla...mun määrät ei oo sitten kai mitään. eiks tollasella määrällä ole jo kaikki mahd. taudit?

miksi pitäisi tauteja hankkia kun kortsut on keksitty :o
ja ei, värkki ei todella käytössä kulu.. :D
parempi olla nainen joka tietää mitä haluaa kuin se että tyytyisi elämässään johonkin... kokemus tuo varmuutta ;)

Jos sen on ottanut molemmin puolin harrastuksen kannalta niin ei kai se paha ole.

Jos parisuhdeyrityksiä, niin aika surullista.

Jos yksipuolista nautinnonhakua, vielä surullisempaa.

Jos henkisen tyhjyyden täyttämistä seksillä, sen surullisempaa ei olekaan.

Yhteistyössä