?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ?:onko teidän mielestä 25 seksikumppania paljon 11 vuoden aikana?
Alkuperäinen kirjoittaja ..:Riippuu siitä, miten itse suhtautuu asiaan. Itselläni on ollut reilu 4 vuoden aikana 20 seksikumppania, suurin osa hyvinkin lyhyen ajan sisällä. Eipä ainakaan enää tee mieli "kokeilla" uusia, kun on rauhoittunut ja löytänyt itselleen täydellisen kumppanin...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja KS:Riippuu katsojasta, mulla yli 30. Muutaman olis voinut jättää väliin.. Jonkun toisen mielestä olen varmaan ollut täysi horatsu tuohon maailman aikaan.
Alkuperäinen kirjoittaja vaimo jo vuosia:mun mielestä se on paljon, eiköhän sen miehen löydä aikaisemminkin kenen kanssa voi perustaa se perhe ja lopettaa ne yhdenillan jutut?
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:mä lopetin laskemisen sadan kohdalla, noin 5v sitten![]()
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:mä lopetin laskemisen sadan kohdalla, noin 5v sitten![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Ei, sama vaikka olisi 100.
Alkuperäinen kirjoittaja ?:onko teidän mielestä 25 seksikumppania paljon 11 vuoden aikana?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja plääh:mä lopetin laskemisen sadan kohdalla, noin 5v sitten![]()
hahhah! sadan kohdalla...mun määrät ei oo sitten kai mitään. eiks tollasella määrällä ole jo kaikki mahd. taudit?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Oletteko muuten huomanneet, että jos harrastaa seksiä heti kun tapaa niin lopahtaako miehen kiinnostus?