seksikkäin miesten ammatti?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Saija
En nyt tiedä ammatista,mutta kun tilasin siivoojaa toivoin miestä ja kysyivät että eroottista vai tavallista,olin ihan äimänä?otin tavallisen ja nyt mietin et ensi kerralla olen rohkea ja otan eroottisen!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Saija:
En nyt tiedä ammatista,mutta kun tilasin siivoojaa toivoin miestä ja kysyivät että eroottista vai tavallista,olin ihan äimänä?otin tavallisen ja nyt mietin et ensi kerralla olen rohkea ja otan eroottisen!
No enpä ole tuollaisesta siivouspalvelusta ennen kuullutkaan. Tai olen kuullut, mutta en ole ajatellut, että niitä Suomessa olis.

 
Saija
Alkuperäinen kirjoittaja maijon:
Alkuperäinen kirjoittaja Saija:
En nyt tiedä ammatista,mutta kun tilasin siivoojaa toivoin miestä ja kysyivät että eroottista vai tavallista,olin ihan äimänä?otin tavallisen ja nyt mietin et ensi kerralla olen rohkea ja otan eroottisen!
No enpä ole tuollaisesta siivouspalvelusta ennen kuullutkaan. Tai olen kuullut, mutta en ole ajatellut, että niitä Suomessa olis.
No, en minäkään ennen tätä?Tämä tekee kaikkea kotiin liittyvää;lampun vaihdosta-muuttamiseen.On ollut työttömänä pitkään ja kehitti itselleen yritysmuodon joka kuulemma tuo leivän pöytään. On vielä kolmen lapsen isä ja naimisissa. mutta ihan kiva kroppa....
 
Alkuperäinen kirjoittaja Saija:
Alkuperäinen kirjoittaja maijon:
Alkuperäinen kirjoittaja Saija:
En nyt tiedä ammatista,mutta kun tilasin siivoojaa toivoin miestä ja kysyivät että eroottista vai tavallista,olin ihan äimänä?otin tavallisen ja nyt mietin et ensi kerralla olen rohkea ja otan eroottisen!
No enpä ole tuollaisesta siivouspalvelusta ennen kuullutkaan. Tai olen kuullut, mutta en ole ajatellut, että niitä Suomessa olis.
No, en minäkään ennen tätä?Tämä tekee kaikkea kotiin liittyvää;lampun vaihdosta-muuttamiseen.On ollut työttömänä pitkään ja kehitti itselleen yritysmuodon joka kuulemma tuo leivän pöytään. On vielä kolmen lapsen isä ja naimisissa. mutta ihan kiva kroppa....
Miten jos se on eroottinen. Siivoaakos hän alasti sitten vai?

 
Nosturimies :heart:

Sillä on iso uloke ;) :LOL:

*muoks* Oma mies oli nossekuski, nyt se on korjaamon puolella. Mutta ihan yhtä hyvältä näyttää työvaatteissaan ja tuoksuu ihanasti samalta. Työtä tehneeltä.. hien ja jonkin öljyn yhdistelmä.. :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:
Alkuperäinen kirjoittaja ihmettelijä:
Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:
puuseppä muuten ehdottomasti on hyvin seksikäs ammatti.
HÄH?KUINKA NIIN`?
No puu haisee hyvältä. Jos on seppä, niin osaa tehdä kaikkea käsillään ja se on ihanaa miehessä.
Lisäksi on luova. Ja jostain syystä se puun työstäminen on niin kivan näköistä, että sitä voisi katsella vierestä vaikka kuinka pitkään.
Puuseppä on vähän kuin taiteilija, muttei hörhö kuitenkaan.

 
PahaSilmä
Alkuperäinen kirjoittaja maijon:
Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:
Alkuperäinen kirjoittaja ihmettelijä:
Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:
puuseppä muuten ehdottomasti on hyvin seksikäs ammatti.
HÄH?KUINKA NIIN`?
No puu haisee hyvältä. Jos on seppä, niin osaa tehdä kaikkea käsillään ja se on ihanaa miehessä.
Lisäksi on luova. Ja jostain syystä se puun työstäminen on niin kivan näköistä, että sitä voisi katsella vierestä vaikka kuinka pitkään.
Puuseppä on vähän kuin taiteilija, muttei hörhö kuitenkaan.
Nii, miehekäs taiteilija.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ElinaJohanna:
rakennusmies :p
kyllä on niinku pakko peesailla tätä... ai jestas... yks työpaikka oli rakennusfirma ja voi elämän kevät niitä paljaita yläkroppia siinä etupihalla kuumana kesäpäivänä ku jätkät oli kivasti ruskettuneet ja olivat päättäneet valella kroppansa tummelilla.... huooooohhhh...


 

Yhteistyössä