seksikkäin mies Suomessa?

• Viestiketjun aloittaja UNIKKO
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Pimu:
Alkuperäinen kirjoittaja c:
Alkuperäinen kirjoittaja Juu-u:
Lauri Tähkän kans vois paneskella..
ja sillä ois se sama ilme sängyssäkin koko ajan. nättiä
Repesin :D En nää kyllä siinä mitään seksikästä, se on mielipide, ei asiatonta! Tää kommentti pelasti niin mun illan :D
Toinen ilkeä ja mauton. Lapsellisia olette.

Makuja on totta kai monia, mutta ihminen ei naamavärkilleen mitään voi, sille irvaileminen on moukkamaista.

Alkuperäinen kirjoittaja wellis:
Alkuperäinen kirjoittaja Nakkisormisyndrooma:
Alkuperäinen kirjoittaja c:
Alkuperäinen kirjoittaja Juu-u:
Lauri Tähkän kans vois paneskella..
ja sillä ois se sama ilme sängyssäkin koko ajan. nättiä
Ilkeää ja asiatonta.
mikä oli ilkeää ja asiatonta?mun mielestä on junttimaista puhua tyyliin sitä ja sitä vois paneskella.
Sen kanssa, ei sitä ;). Huumoria.

Sen sijaan toisen ulkonäölle irvaileminen ei mahdu meikäläisen käsitykseen huumorista.

yli 25 v. ikäloppu
Alkuperäinen kirjoittaja hih:
Lauri Tähkä on kyllä seksy ja Samoin Koop Arponen. Jotenkin ihanan maskulinen. Sillon kun se laulo Idolsissa U2:n With or with out you ni mun teki mieli heittää pikkarit TV-ruudulle :LOL: Mut sit siitä lanseerattiin keski-ikästen naisten märkäuni :(
Joo, Koopissakin on kyllä sitä jotain :p. Tai oli.
Ei se Koop siitä miksikään ole muuttunut, eikä kukaan mitään lanseerannut, keski-ikäisetkin naiset nyt vaan sattuivat tykkäämään - kiellettyä ilmeisesti ja tekee miehestä jotenkin kelpaamattoman nuoremmalle naisväelle?
Pitäisi sitä nyt sen verran olla omien korvien välissä, että osaa itse päättää mistä tykkää eikä todeta että ei voi enää jos vääränikäiset sattuvat pitämään samasta miehestä.

Alkuperäinen kirjoittaja yli 25 v. ikäloppu:
Alkuperäinen kirjoittaja hih:
Lauri Tähkä on kyllä seksy ja Samoin Koop Arponen. Jotenkin ihanan maskulinen. Sillon kun se laulo Idolsissa U2:n With or with out you ni mun teki mieli heittää pikkarit TV-ruudulle :LOL: Mut sit siitä lanseerattiin keski-ikästen naisten märkäuni :(
Joo, Koopissakin on kyllä sitä jotain :p. Tai oli.
Ei se Koop siitä miksikään ole muuttunut, eikä kukaan mitään lanseerannut, keski-ikäisetkin naiset nyt vaan sattuivat tykkäämään - kiellettyä ilmeisesti ja tekee miehestä jotenkin kelpaamattoman nuoremmalle naisväelle?
Pitäisi sitä nyt sen verran olla omien korvien välissä, että osaa itse päättää mistä tykkää eikä todeta että ei voi enää jos vääränikäiset sattuvat pitämään samasta miehestä.
Musta siitä stailattiin liikaa särmiä ja rosoja pois. Mä en tykkää liian teddykarhu-tyyppisistä miehistä.

Äkkiseltään sanoisin, että Simo
:heart: :heart: :heart:

tai Lauri

:heart: :heart: :heart:
Toi Simo on kyllä keikoilla sellainen vilkkusilmä, että tulee uniin aika pitkäksi aikaa aina jälkeenpäin. Nyt taas tunsin suorastaan punastuvani kun näin sen kuvan. Muistin siis keskiviikon keikkameiningin :ashamed: :heart:

Mikä tossa
Antti Reinissä oikein on, tuntuu olevan monen mieleen?
Näin häntä meidän kyläkaupassa, on kuulemma hankkinut talon täältä maalta. Ei vaan säväytä, ei. Monet kyllä häntä kehuneet kylillä ;)

Yhteistyössä