Eiks tää oo poika vielä, nyt oli kyse miehistä.Alkuperäinen kirjoittaja numa:Antti Tuisku :heart:
Ehkäpä, mutta ei yhtään seksikäs.Alkuperäinen kirjoittaja mää:Räikkönen on nykyään ihan miehen näköinen.Alkuperäinen kirjoittaja tavan tonttu:Toi on totta!!! Ainakin uudessa lookiissaan, ylipitkät hiukset ja muutaman kilon painavempana yiiiihAlkuperäinen kirjoittaja ap:Seksittömin on Räikkönen, sorry Jenni mutta jokaisella on makunsa..
miehen?!Alkuperäinen kirjoittaja mää:Räikkönen on nykyään ihan miehen näköinen.Alkuperäinen kirjoittaja tavan tonttu:Toi on totta!!! Ainakin uudessa lookiissaan, ylipitkät hiukset ja muutaman kilon painavempana yiiiihAlkuperäinen kirjoittaja ap:Seksittömin on Räikkönen, sorry Jenni mutta jokaisella on makunsa..
eikö 26-vuotias ole mies? hiton seksy se ainakin on ja ystävällinen ja kohtelias mies.Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme:Eiks tää oo poika vielä, nyt oli kyse miehistä.Alkuperäinen kirjoittaja numa:Antti Tuisku :heart:
Juha Veijonen on mun vastaus.
En mä sitä moitikaan millään tapaa, fiksun oloinen poika. Ja söpökin on kyllä.Alkuperäinen kirjoittaja numa:eikö 26-vuotias ole mies? hiton seksy se ainakin on ja ystävällinen ja kohtelias mies.Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme:Eiks tää oo poika vielä, nyt oli kyse miehistä.Alkuperäinen kirjoittaja numa:Antti Tuisku :heart:
Juu, ihan äkkiseltään en kuvailisi Anttia sen enempää kuin Räikköstäkään mieheksi.Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme:En mä sitä moitikaan millään tapaa, fiksun oloinen poika. Ja söpökin on kyllä.Alkuperäinen kirjoittaja numa:eikö 26-vuotias ole mies? hiton seksy se ainakin on ja ystävällinen ja kohtelias mies.Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme:Eiks tää oo poika vielä, nyt oli kyse miehistä.Alkuperäinen kirjoittaja numa:Antti Tuisku :heart:
No eiköAlkuperäinen kirjoittaja Juu-u:Lauri Tähkän kans vois paneskella..
Joo, Koopissakin on kyllä sitä jotain . Tai oli.Alkuperäinen kirjoittaja hih:Lauri Tähkä on kyllä seksy ja Samoin Koop Arponen. Jotenkin ihanan maskulinen. Sillon kun se laulo Idolsissa U2:n With or with out you ni mun teki mieli heittää pikkarit TV-ruudulle Mut sit siitä lanseerattiin keski-ikästen naisten märkäuni
jep keken pojasta mallia...Alkuperäinen kirjoittaja tavan tonttu:Toi on totta!!! Ainakin uudessa lookiissaan, ylipitkät hiukset ja muutaman kilon painavempana yiiiihAlkuperäinen kirjoittaja ap:Seksittömin on Räikkönen, sorry Jenni mutta jokaisella on makunsa..