R
Rosvo Rudolf
Vieras
Kaveri on kertonut ettei niillä ole löysät pillut.
Ai sun kavereilla ei ole löysät pillut vaiko huorilla? Eiköhän niistä löydy löysää ja vähän kisakireempääkin konetta?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kaveri on kertonut ettei niillä ole löysät pillut.
Alkuperäinen kirjoittaja minä:Seksin alkuperäinen idea oli hyvinkin yksinkertainen, sillä tarkoitusperänä oli vain lisääntyminen.
Vuosien saatossa aktiin on lisätty kaikenlaista huuhaata kuten naisen orgasmi.
Maksullisessa seksissä seksin teknillinen laatu on usein parempaa kuin avioseksissä.
Niin siis niiden naisten jotka eivät saa orgasmia ilman apuja yhdynnässä.Naisen orgasmiin näitä apuvälineitä eniten tarvitaankin, miehille orgasmin saanti on hyvin helppoa mikäli vaan vehkeet pelaa.
Nykyään seksi on nautintoa varten eikä niinkään lisääntymistä.
Niin siis niiden naisten jotka eivät saa orgasmia ilman apuja yhdynnässä.
Tutkitusti aika harva nainen saa orgasmin yhdynnässä. Klitorista kiihottamalla orgasmin mahdollisuus kasvaa huomattavasi, mutta silti jotkut eivät saa koskaa orgasmia ilman apuvälineitä.
Voi olla noinkin. Minä saan ja monta kertaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Vasemman käen rukkanen;30595727:Pitäisköhän tilata äijälle uudet kalsarit....![]()
Näin talveks kannattaa ostaa pitkät kalsarit eli naisten legginsit on siihen just hyvät.
Mun muijakaveri käyttää pitkiä kalsarejani jonain legginseinä kun niissä on kuulemma niin hienot kuosit. mitä voin tehdä, tahdon kalsarini takasin.