Rosvo Rudolf
Ai sun kavereilla ei ole löysät pillut vaiko huorilla? Eiköhän niistä löydy löysää ja vähän kisakireempääkin konetta?Kaveri on kertonut ettei niillä ole löysät pillut.
Ai sun kavereilla ei ole löysät pillut vaiko huorilla? Eiköhän niistä löydy löysää ja vähän kisakireempääkin konetta?Kaveri on kertonut ettei niillä ole löysät pillut.
Vittu mitä paskaa.Alkuperäinen kirjoittaja minä:Seksin alkuperäinen idea oli hyvinkin yksinkertainen, sillä tarkoitusperänä oli vain lisääntyminen.
Vuosien saatossa aktiin on lisätty kaikenlaista huuhaata kuten naisen orgasmi.
Maksullisessa seksissä seksin teknillinen laatu on usein parempaa kuin avioseksissä.
Niin siis niiden naisten jotka eivät saa orgasmia ilman apuja yhdynnässä.Naisen orgasmiin näitä apuvälineitä eniten tarvitaankin, miehille orgasmin saanti on hyvin helppoa mikäli vaan vehkeet pelaa.
Nykyään seksi on nautintoa varten eikä niinkään lisääntymistä.
Tutkitusti aika harva nainen saa orgasmin yhdynnässä. Klitorista kiihottamalla orgasmin mahdollisuus kasvaa huomattavasi, mutta silti jotkut eivät saa koskaa orgasmia ilman apuvälineitä.Niin siis niiden naisten jotka eivät saa orgasmia ilman apuja yhdynnässä.
Voi olla noinkin. Minä saan ja monta kertaa.Tutkitusti aika harva nainen saa orgasmin yhdynnässä. Klitorista kiihottamalla orgasmin mahdollisuus kasvaa huomattavasi, mutta silti jotkut eivät saa koskaa orgasmia ilman apuvälineitä.
Sen suhteen olet hyvin onnellisessa asemassa, mutta ajatteleppa niitä reppanoita jotka eivät saa orgasmia vaikka kuinka yrittävät.Voi olla noinkin. Minä saan ja monta kertaa.
Näin talveks kannattaa ostaa pitkät kalsarit eli naisten legginsit on siihen just hyvät.Alkuperäinen kirjoittaja Vasemman käen rukkanen;30595727:Pitäisköhän tilata äijälle uudet kalsarit....
Mun muijakaveri käyttää pitkiä kalsarejani jonain legginseinä kun niissä on kuulemma niin hienot kuosit. mitä voin tehdä, tahdon kalsarini takasin.Näin talveks kannattaa ostaa pitkät kalsarit eli naisten legginsit on siihen just hyvät.
Käytä sinä puolestasi sen stringejä.Mun muijakaveri käyttää pitkiä kalsarejani jonain legginseinä kun niissä on kuulemma niin hienot kuosit. mitä voin tehdä, tahdon kalsarini takasin.