Seksihalut raskauden aikana!!!

Ensimmäistä kun odotin, niin mieli teki lähes koko ajan aina sinne loppupuolelle asti. Sit sen mahan kanssa alko olee kaikki hankalaa, niin siinä halutkin vähän hiipui. Nyt odotan toista rv 17+2. Tässä raskaudessa ei oo ollu mitenkään erikoisen halukas olo... Aina aikaa seille jäisi vain ihan illasta ja jotenkin sitä on vaan nyt jo siihen aikaan niin väsy, että haluu vaan mennä mahd pikaiseen nukkuu. Saa nähdä muuttuuko tämä tilanne tässä jossain välin.. toivottavasti :saint:
 
Ehheh... halut vaa kasvaa :LOL:
Mies alkaa oleen jo hätää kärsimässä kun se ei haluais kai ollenkaa... Tuntui että hienovaraisesti olisi ehdottanu selibaattia koko raskausajalle, mut joutu taipumaan kun ei mökötystä jaksannu...

rv.19+4
 
ihan alussa voin niin pahoin ettei tehny kyllä mieli..
sitten halut palasivat ja joskus 20 viikon molemmin puolin oin todella halukas missä vaan ja milloin vaan :LOL: ja mieskin oli tietysti tyytyväinen :pja täällä nähtiin kanssa sen mukaisia unia..aamulla oli aina vähän hölmistynyt olo..
nyt vaan viikon verran ollut taas halut kokonaan poissa ja jo ihan fyysisestikkin rasittavaa kun maha on aina tiellä ja hengästyykin jo pienistä..
:(
nyt kaksosraskaus kyseessä ja viikkoja 25+1 (sf mitta menee jossain omissa lukemissaan ja vastaa yksikköraskaudessa jotain viikkoja 34)että taitaa johtua ahdistus jo ihan siitäkin..voisin vaan mieluusti ottaa ne halut takas ni voidaan selkeesti kumpikin heti paremmin!kyllä mun mielestä se stressaa varmasti yhtä paljon itseä kun miestäkin jos ollaan selibaatissa tahtomatta :eek:
 
keltsi
Mulla on vasta alkuraskaus menossa, ja halut on olleet kadoksissa plussaamisesta alkaen. Tylsää miehen takia, mutta hän on ollut vielä ainakin ymmärtäväinen... Toivon halujen palaavan pahoinvoinnin ja väsymyksen väistyttyä, tosiaankin toivon
=)

rv 8+3
 
Ei vaan erityisemmin tee mieli :/ Ja se harmittaa mua... Normaalisti (siis ei-raskaana ollessa) kelpais kyllä joka päivä. Melkeen alkaa unohtumaan se fiilis, kun tässä on pari kertaa ihan peräkkäin ollut raskaana. Kyllähän se sitten on ihanaa, kun siihen puuhaan alkaa :D Mutta ärsyttää kun ei tule missään vaiheessa sitä fiilistä että nyt haluttaa. Ei kai siihen auta muu kuin aika...
Kaikenmaailman kolotuksia ja jumituksia kyllä löytyy kasapäin, mutta ei niillä tunnu olevan tähän vaikutusta, kun ei niistä kuitenkaan sitten haittaa ole kun siihen hommaan alkaa.
 
Halujako? Vaikka muille jakaa! :p Mies parka joutunu totaalisen häirinnän uhriksi, mutta minkäs teet kun koko ajan tekee mieli. Uniakin näen, ja paljon. Ja kaikki on sorttia K-18. Ei pahat olot, eikä väsymykset estä tätä mammaa harjoittamasta muutakin peittojen alla kun nukkumista! ;)
 
Meillä on tällä hetkellä Rv 15+1 meneillään, ja ihan rehellisesti sanottuna, avopuolisoni ei kykene kuulemma edes ajattelemaan seksiä... viimeisimmästä kerrasta tulee pian pari kuukautta, vaikka itselläni tekis mieli vaikka jokatoinen päivä. Olen toki yrittänyt olla ymmärtäväinen, enkä ole siksi omasta mielestäni liikaa painostanut, mutta mihinkään yhdeksän kuukauden selibaattiin en todellakaan ajatellut ryhtyväni, kun raskautta suunniteltiin. Olen monta kertaa sanonut avopuolisolleni, että en minä välttämättä edes tarvitse juuri sitä seksiä, ja penetraatiota, tyydyttymiseeni, onhan hänellä suu, ja kaksi toimivaa kättä...
Saattaa kuulostaa tuo toki monesta naisesta "törkeältä", tai "omahyväiseltä" lausunnolta, mutta... Jos seksi, ja yleensäkin seksielämä on ollut normaalia ,- jopa normaalia aktiivisempaa ennen raskautta, ja toiminut hienosti, miksi miehen pitää ns "kärsiä" raskauden aikana seksin puutteesta?
Tähän ensimmäiset naiset taas varmasti vastaisivat mielellään että "onhan minullakin omat käteni, ja omankäden oikeus tallella" mutta mitäs hauskaa masturboinnissa on, kun minullahan nimenomaan on se nainen siinä siksi, että ei tarvitsisi enää masturboida itse, ja voin sanoa että tarpeeksi olen sitäkin hommaa nuorempana tehnyt..

En väheksy raskaana olevia naisia millään, itsehän miehenä en joudu koko raskautta edes kokemaan, enkä siksi tiedä miltä kropassa tuntuu kun sisällä kasvaa uusi ihme.

Mutta itse koen, että joudun tuntevani vääryyttä, Jos VAIN mieheltä vaaditaan se 9KK "kärsivällisyyttä"..
Kiitos että sain avautua.
 
Vanhan ketjun olet löytänyt :)

Ymmärrän tunteesi täysin. Tai en siis ymmärrä, mutta otan osaa. Taitaisin itse tulla hulluksi tilanteessasi kun ilmeisesti niitä raskausaikana haluttomia miehiäkin on olemassa. Sitä en osaa sanoa, auttaako tuollaiseen täydelliseen haluttomuuteen mikään muu kuin synnytys (toivottavasti edes se :) )

Omalla kohdalla ex-miehen kanssa raskaus- ja imetysaikoina meillä oli säännöllinen seksielämä loppuun asti. Tahti heikomi kuin nykyään, kerta kaks viikkoon mentiin kuitenkin, eli ei poikennut normaalista.

Nykyisen miehen kanssa suht tuoreessa liitossa tahti onkin hiukan eri. Jos paria väliin jäänyttä päivää ei lasketa, niin vähintään kerran päivässä touhuiltu läpi raskausajan, nyt rv 30+3. Halut pysyneet siis ennallaan, ellei jopa kiihtyneet =D Kauhulla odotan, ettei vaan imetysaika tuo mitään aallonpohjaa tullessaan, sen verran tärkeäksi parisuhteen osa-alueeksi toimivan seksielämän luen.

Tsemppiä!
 

Yhteistyössä