V
vaimo
Vieras
Meillä oli eilen miehen kanssa keskustelu meidän seksielämästämme. Tai no,sen yrittämisestä.Meillä on siis seksiän. kerra kaksi kuussa. Mies kyllä haluaisi mutta minä en, on jotenkin mennyt inspiraatio siihen hommaan.. ýritimme eilen mutta se jäi sitten kesken ku se oli vaan"bangbangbang" ilman mitään lämmittelyjä. ja minä en sitten halunnutkaan...niin lopetimme kesken.puhuin sitten siinä eslikeini tärkeydestä ym.tällaisesta miehelle, ja kysyinlopuksi tietääkö hän edes mistä minä tykkään, siis että mistä minä sytyn ja että mitkä jutut on mulle ei ja mitkä kyllä seksin aikana. mies ei osannut sanoa yhtäkään asiaa! olin ihan hölmistynyt, sanoin miehellekin että tarviiko ihmetellä miksi meidn seksielämä on huonoa jos hän ei tiedä edes sitä mistä vaimonsa tykkää seksin aikana ja mistä ei. Naimisissa siis ollaan...
minua suorastaan loukkasi että mies ei ole sen vertaa panostanut että olisi kiinnittänyt huomiota siihen mistä minä pidän. olen kyllä sanonut hänelle joskus mutta ei nököjään ole mennyt perille..
muutenkin kun meillä se itse akti kestää n 2 min, kun mies ei kestä kuin pari työntöä yhdessä asennossa kun meinaa jo tulla. mutta nyt kyllä minä loukkaannuin tuosta...
loukkaannuinko ihan turhasta?
tietääkö teillä miehet mistä te seksin aikana sytytte ja mistä tykkäätte? ja osaako ne lukea teitä ihan ilman että joudutte sen sanomaan?
minua suorastaan loukkasi että mies ei ole sen vertaa panostanut että olisi kiinnittänyt huomiota siihen mistä minä pidän. olen kyllä sanonut hänelle joskus mutta ei nököjään ole mennyt perille..
muutenkin kun meillä se itse akti kestää n 2 min, kun mies ei kestä kuin pari työntöä yhdessä asennossa kun meinaa jo tulla. mutta nyt kyllä minä loukkaannuin tuosta...
loukkaannuinko ihan turhasta?
tietääkö teillä miehet mistä te seksin aikana sytytte ja mistä tykkäätte? ja osaako ne lukea teitä ihan ilman että joudutte sen sanomaan?