seksielämästämme

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vaimo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vaimo

Vieras
Meillä oli eilen miehen kanssa keskustelu meidän seksielämästämme. Tai no,sen yrittämisestä.Meillä on siis seksiän. kerra kaksi kuussa. Mies kyllä haluaisi mutta minä en, on jotenkin mennyt inspiraatio siihen hommaan.. ýritimme eilen mutta se jäi sitten kesken ku se oli vaan"bangbangbang" ilman mitään lämmittelyjä. ja minä en sitten halunnutkaan...niin lopetimme kesken.puhuin sitten siinä eslikeini tärkeydestä ym.tällaisesta miehelle, ja kysyinlopuksi tietääkö hän edes mistä minä tykkään, siis että mistä minä sytyn ja että mitkä jutut on mulle ei ja mitkä kyllä seksin aikana. mies ei osannut sanoa yhtäkään asiaa! olin ihan hölmistynyt, sanoin miehellekin että tarviiko ihmetellä miksi meidn seksielämä on huonoa jos hän ei tiedä edes sitä mistä vaimonsa tykkää seksin aikana ja mistä ei. Naimisissa siis ollaan...

minua suorastaan loukkasi että mies ei ole sen vertaa panostanut että olisi kiinnittänyt huomiota siihen mistä minä pidän. olen kyllä sanonut hänelle joskus mutta ei nököjään ole mennyt perille..

muutenkin kun meillä se itse akti kestää n 2 min, kun mies ei kestä kuin pari työntöä yhdessä asennossa kun meinaa jo tulla. mutta nyt kyllä minä loukkaannuin tuosta...

loukkaannuinko ihan turhasta?
tietääkö teillä miehet mistä te seksin aikana sytytte ja mistä tykkäätte? ja osaako ne lukea teitä ihan ilman että joudutte sen sanomaan?

mun täytyy sanoa että ei mekään enää lämmitellä tai mitään esileikkejä oikeastaan harrasteta.ei jaksa eikä ole innostusta.
me vaan harrastetaan se nopeasti lähetyssaarnaaja asennossa ja se on siinä.
kummatkin saa tyydytyksen ja ollaan onnellisia :D

joskus sitä kaipaa kyllä muutakin,ollaan vähän puhuttu et viikonloppuisin voitais enemmän panostaa tohon seksiin mut eipä ole vielä kauheasti tapahtunu mitään muutosta.

Alkuperäinen kirjoittaja mies:
Alkuperäinen kirjoittaja vaimo:
minua suorastaan loukkasi että mies ei ole sen vertaa panostanut että olisi ...

etä itsekään ollut edes sen vartaa panostanut että olisit kommunikoinut asiasta mihesi kanssa.

kyllä olen hänelle kertonut mistä pitdän ja muuta mutta kuten sanoin, ei vissiin ole mennyt perille. ja minä kyllä tiedän mistä hän pitää, joten kyllä sen olen selvittänyt, miksei hän sitä mistä minä pidän?

Alkuperäinen kirjoittaja vaimo:
Meillä oli eilen miehen kanssa keskustelu meidän seksielämästämme. Tai no,sen yrittämisestä.Meillä on siis seksiän. kerra kaksi kuussa. Mies kyllä haluaisi mutta minä en, on jotenkin mennyt inspiraatio siihen hommaan.. ýritimme eilen mutta se jäi sitten kesken ku se oli vaan"bangbangbang" ilman mitään lämmittelyjä. ja minä en sitten halunnutkaan...niin lopetimme kesken.puhuin sitten siinä eslikeini tärkeydestä ym.tällaisesta miehelle, ja kysyinlopuksi tietääkö hän edes mistä minä tykkään, siis että mistä minä sytyn ja että mitkä jutut on mulle ei ja mitkä kyllä seksin aikana. mies ei osannut sanoa yhtäkään asiaa! olin ihan hölmistynyt, sanoin miehellekin että tarviiko ihmetellä miksi meidn seksielämä on huonoa jos hän ei tiedä edes sitä mistä vaimonsa tykkää seksin aikana ja mistä ei. Naimisissa siis ollaan...

minua suorastaan loukkasi että mies ei ole sen vertaa panostanut että olisi kiinnittänyt huomiota siihen mistä minä pidän. olen kyllä sanonut hänelle joskus mutta ei nököjään ole mennyt perille..

muutenkin kun meillä se itse akti kestää n 2 min, kun mies ei kestä kuin pari työntöä yhdessä asennossa kun meinaa jo tulla. mutta nyt kyllä minä loukkaannuin tuosta...

loukkaannuinko ihan turhasta?
tietääkö teillä miehet mistä te seksin aikana sytytte ja mistä tykkäätte? ja osaako ne lukea teitä ihan ilman että joudutte sen sanomaan?

No ei todellakaan osaa, kyllä olen aina ihan suoraan sanonu mitä haluan ja tarviin ja kyllä se mieskin sen yleensä tajuaa. Meillä on ongelmana se että en välitä pitkistä yhdynnöistä ollenkaan ja miehellä kestää KAUAN tulla yhdynnässä.

Alkuperäinen kirjoittaja jep:
ennenaikaiseen siemensyöksyyn saa apua lääkäristä.

käyty on, ei apua. olen pyytänyt menemään uudestaan mutta ei mene, kun ei kuulema auttanut edelliselläkään kerralla. lääkäri ei ollu osannu sanoa mittään, eikä urologille ollu saanu lähetettä.

Meillä kyllä useimmiten tietää mitä haluan, mutta joskus joutuu ohjailemaan/kertomaan. Omatkin mielihalut muuttuvat aina silloin tällöin, ja jos niihin tyydytyksen haluaa, on siitä kerrottava. Ei meillä mies ainakaan ole ajatusten lukija. Tosin ymmärrän kyllä vihastumisesi. Ehdota miehellesi pitkiä esileikkejä ilman varsinaista yhdyntää... Kerro yksityiskohtaisesti mitä haluat ja ohjaile samalla.

Ootteko muuten huomannut....Nuorena (seurustelun alussa) se seksi oli siis jotain niin ihanaa, että sitä jakso harrastaa kyllä vaikka joka päivä. Vaikka olis ollut kuinka myöhä ja kuinka väsy. Nyt tuntuu ainakin mulle olevan pelkkää pakkopullaa. Välttämätön paha. Mä voisin elää ihan hyvin ilmankin. Siis oonko jotenkin poikkeava vai onko muillakin näin?

Alkuperäinen kirjoittaja tyttöjen äiti:
Ootteko muuten huomannut....Nuorena (seurustelun alussa) se seksi oli siis jotain niin ihanaa, että sitä jakso harrastaa kyllä vaikka joka päivä. Vaikka olis ollut kuinka myöhä ja kuinka väsy. Nyt tuntuu ainakin mulle olevan pelkkää pakkopullaa. Välttämätön paha. Mä voisin elää ihan hyvin ilmankin. Siis oonko jotenkin poikkeava vai onko muillakin näin?

Kuulostat hyvin paljon vaimoltani. onneksi on käsi kunnossam

Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
No meillä mies tietää, melkein kun lukisi ajatuksia. Mutta se onkin oikeesti keskustelujen tulos. Ei kukaan voi ymmärtää toista esim pelkästä eleestä tai ilmeestä jollei ole ollut puhetta asiasta ja paljon.

tässähä tämä onkin, kun meillä on ollut puhetta. vitsi meidän seksistä ollaan puhuttu varmaan enemmän ku mistään koskaan. miehellä ollu aina vaivana liian nopea tuleminen, joka hankaloittanu tosi paljon seksiämme. mutta nyt ei ollut siitä kyse, se on vaa vielä piste iin päälle tähän. oikeesti, ei varmaan tartte miettiä miksi minua ei haluta kun mitä siitä on hyötyä. mies tekee hommat juuriniinkuin hän tykkää ja se on siinä. esim. anaaliseksiä mies pyytää aina ja aina vain, vaikka olen miljoona kertaa sanonut että ei. kerran koekiltiin enkä pystynyt siihen.

muutenkin minulla on vaikea tulla itse yhdynnässä, ja mies teitää sen. tarvitsen aina pidemmän lämmittelyn muualle kuin vain sitä ees-taas-työntöjä..mutta sitäpä se aina on:(

Hui, sääliksi käy miestäsi.

Se on kuule korvien välistä kiinni. Jos ottaa asiakseen pitää huolta parisuhteestaan ja seksielämästä, siitä ei tule pakkopullaa.

Nykyään taas nautin seksistä. En vain jaksaisi kovin pitkiä sessioita=) Mulla oli ihan samat ajatukset tässä jokin aika takaperin. Nyt olen jostain syystä taas innostunut. Harvemminhan sitä enää peittoja heilutellaan kun seurustelun aikoihin. Iltaisin kun on lapset saatu nukkumaan, niin ei vaan yksinkertaisesti jaksa. Mutta kun sitä jaksaa, niin sitä mukavampaa se on.

Mulla ongelmana sama kun mii'llä. Joskus avokilla kestää kauan tulla ja kun itse ei oikeen jaksaisi mitään pitkiä, varsinkin jos saan melkein heti alussa. Tosin silloin yleensä sitten vaihdetaan asentoakin, esim. takaapäin miestä mies tykkää paljon :) Ja kyllä se tietää mistä mie tykkään, toki välillä joutuu vähän ohjailemaan ja neuvomaan :)

[quote Jos ottaa asiakseen pitää huolta parisuhteestaan ja seksielämästä, siitä ei tule pakkopullaa.[/quote]

toi on kyllä totta. Ja olen huomannut kyllä senkin, että mitä enemmän seksiä, sen parempi parisuhde. Tosin, jos parisuhde ei ole kunnossa ei sitä seksiäkään tee mieli.

Oletteko ap kokeilleet mitään apuvälineitä? Jos miehesi saa hommat hoidettua, niin kaipa hän voisi sen jälkeen hoidella sinutkin?

Kyllä mies tietää tasan tarkkaan mistä tykkään ja me puhutaankin tosi paljon seksistä ja siitä mitä voitais koittaa / tehdä seuraavaksi sillä saralla :laugh:

On kait se pakkopullaa silloin jos siihen ei yhtään panosteta tai viititä nähdä vaivaa sen eteen että se kipinä säilyy.

Alkuperäinen kirjoittaja voi sinua:

Se on kuule korvien välistä kiinni. Jos ottaa asiakseen pitää huolta parisuhteestaan ja seksielämästä, siitä ei tule pakkopullaa.

Elikäs. Tämäkö on pelkästään minun 4 lapsen väsyneen äidin oma vika.?

Kuulostaa että asiasta oisi pitänyt puhua jo paaaaljoooon aikasemmin. Oot ilmeisesti hyväksynyt tuommosen seksielämän kerta miehellä ei oo ollut hajuakaan ettet tykkää. Me ollaan miehen kans oltu nyt 5v yhdessä ja kyllä siinä matkanvarrella on oppinu mistä tykkää ja mistä ei. Vaikka itelle aikasemmin orgasmin saaminen on ollut työn ja tuskan takana niin nykyään jos sen haluan niin saan parissa minuutissa. Ja tuon nopea laukeaminenkin voi johtua siitä että sitä seksiä saa harvemmin. Meilläkin jos on ollut pitempi tauko niin mies on yleensä aika herkillä eikä kestä kauaa, mutta jos seksiä harrastaa sen 1-3krt viikkoon niin jaksaa yleensä odotella että minä tulen ensin tai pidetään hetki taukoa jos meinaa laueta liian nopeaan. Mut onhan siinä sekin että jotku miehet ei vaan välitä naisen nautinnosta eivätkä viiti mitään sen eteen tehdä. Mutta oisko niin että miehelläsi ei oo ollu harmainta haisuakaan mitä hänen pitäs tehdä ja tiedätkö edes ite mistä tykkäät? Kokeilkaa yhdessä erilaisia asentoja ja lämmittelykeinoja niin jospa ne omat jutut sieltä löytyy.

Kuinka pitkään olette olleet yhdessä?
Onko avioliitossa ollut mitään ongelmia, joiden käsittely on kesken, tai jotka on onnistuttu selvittämään?
Keskusteletteko paljon?
Oletteko koskaan kahdestaan lomalla?

Seksi ei ole pelkästään orgasmi.
Seksi on läheisyyttä, hellyyttä, esileikkejä, lämmintä läsnäoloa, halauksia, suudelmia arkipäiväisten touhujen keskellä, ihana tekstari, tms.
Seksi voi tarkoittaa puolisoille eri asioita. Siksi kannattaa keskustella puolison kanssa, mistä toinen tykkää ja mistä taas toinen. Jos miehesi ei kuuntele toiveitasi, tai ei halua niitä toteuttaa, kannattaa pohtia, missä on syy. Onko isompia ongelmia taustalla?
Istukaa alas ja jutelkaa vakavasti, mikäli haluatte, että seksielämäkin luistaa.
Tärkein sukupuolielin on aivot.

Alkuperäinen kirjoittaja voi sinua:

Elikäs. Tämäkö on pelkästään minun 4 lapsen väsyneen äidin oma vika.?

No eikö se ole sinun ja miehesi vika jos ette pidä huolta seksistänne? Turha tästä on marttyyrin kruunua kantaa.s