seksielämästä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mie

Vieras
Ootteko te kaikki oikeesti harrastaneet seksiä vähintään joka päivä ennen kun saitte lapsia?

Mä vaan mietin, että onko meidän suhde tuhoon tuomittu, kun meillä seksiä on ehkä kahdesti viikossa vaikka meillä ei niitä lapsia ole.
Mä haluaisin useammin, mut mies ei vaan ole kiinostunut niin usein.

Mua vähän masentaa tää ja mietin, että onkohan meidän suhde sit kuitenkaan ok. Vaikka kyllä se muuten hyvältä tuntuu. Mies on vaan jotenkin vähäseksuaalinen. Ja mä haluaisin hurjempaa...

Alkuperäinen kirjoittaja IhanaaMahtavaa:
vähäseksuaalinen :laugh:
anteeksi, vakava asia.

No mut semmonen se on. Kun siis ei oo mitään varsinaista vikaa, ei erektio-ongelmia, ei muuten ongelmia (paitsi et tää aiheuttaa ongelmia), mies rakastaa mua ja oon kuulema hänen mielestään haluttava. Mut sitä ei vaan huvita useemmin kuin pari kertaa viikossa.

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Alkuperäinen kirjoittaja IhanaaMahtavaa:
vähäseksuaalinen :laugh:
anteeksi, vakava asia.

No mut semmonen se on. Kun siis ei oo mitään varsinaista vikaa, ei erektio-ongelmia, ei muuten ongelmia (paitsi et tää aiheuttaa ongelmia), mies rakastaa mua ja oon kuulema hänen mielestään haluttava. Mut sitä ei vaan huvita useemmin kuin pari kertaa viikossa.

Ei kaikki oo samanlaisia. Ei munkaan mies oo mikään duracell pupu, ja hyvä niin. Se on ainakin hyväksynyt helposti vähentyneen seksin määrän vauvan myötä.

No jaa, meilläkään ei vielä lapsia. Seksiä ehkä keskimäärin 2-3 krt viikossa. Joskus siis voi olla se 2-3 krt päivässä ja joskus voi tulla jopa kuukausi, jolloin on vain se 2-3 krt. Ja meillä ei ainakaan mene huonosti, vaan ollaan hyvinkin onnellisia yhdessä. On kausia, jolloin ollaan väsyneitä töistä tms. eikä "jaksa" seksi kiinnostaa ja kausia jolloin seksi maistuis ihan koko ajan.

Mutta, meillä menee halut yleensä aina ihan täysin yksiin, ja aina kun toinen ehdottaa/viettelee, toinen kyllä suostuu seksiin ja haluaa myös. Uskon, että jos toinen meistä olis halukkaampi useammin kuin toinen, niin meillä ois seksiäkin paljon useemmin. Siinä mielessä tämä on musta eri tilanne, kuin semmonen, jossa halut ei mene yksiin, tai että yleensä toinen aina yrittää ja saa pakit. Silloin voisi olla keskustelun paikka.

meil oli seksiä n3krt/vko ennen esikoista, nyt esikoinen on 1½v ja seksiä on paaaljon enemmän. meille on toinen tulossa ja mä toivon et näin jatkuu sit myös sen kakkosen syntymän jälkeen. meil on lapsen tulon jälkeen suhde parantunut muutenkin aika paljon.

no ei todellakaan. Ei missään suhteessa joka päivä pupuja leikitä! Olikohan se tilastojen mukan 3krt/viikko keskimääräinen parisuhteessa.

Meillä parisuhteessa ehkä ekat 6kk sekstailtiin n5päivänä viikossa. Sen jälkeen harveni noin 4-6krt/kk tahtiin.

Ja sitten siitä viiden vuoden päästä tun tulin raskaaksi, hommat vähän muuttui. Raskausaikoina keskenmenopelkoisina emme sekstailleetkuin 3krt/9kk. Ja lapsen syntymän jälkeen ekaan 6kuukauteen nolla kertaa, kun olen ollut kipeä alakerrasta ja haluton muutenkin. Sitten sen jälkeen noin 1krt/kk. Kunnes olen lopettanut imetyksen ja halut on palanneet normaaleiksi vasta noin vuosi synnytyksen jälkeen.

4-5krt/kk tahti on ollut sen jälkeen. Ei kerran viikossa, vaan ovulaation aikoihin olen halukkaampi, joten silloin tiheämmin:)

Meillä mies ei vonkaa kaiken aikaa, vaan odottelee että myös minä olen halukas. Sillä hän haluaa että minä nautin siitä. Jos minä olen haluton, niin hän ei edes yritä aloittaa mitään, kun ei halua että olen kuin lahna tai että en nauti siitä ja en saa silloin orgasmia jne.

viimeiset 8 vuotta. 2 ekaa vuotta oli aktiivisempaa tai sanotaan viikottaista. Joskus tulee kausia, että seksiä on monta kertaa viikossa mutta sitten taas palaudutaan "normaaliin tyynelään".. Eikä edes ahdista.

Alkuperäinen kirjoittaja Raah:
Ootko ihan tosissas? on ihan ok niin kauan kun ei tarvitse kummankaan väkisin nysvätä.

Oon ihan tosissani. Mua jotenkin hämmentää se, että muilla tuntuu olevan seksiä enemmän. Ja välillä itse törmään tyyppeihin, jotka saa sukat pyörimään mun jaloissa. Se pistää mietimään, pitäisikö vaihtaa. Mutta kun suhde ei kumminkaan ole pelkkää seksiä...

Ja eksän kanssa harrastettiin kyllä seksiä vähintään kerran päivässä. Oli paljon intohimoisempaa, mutta siitä tuli kumminkin eksä kun ei sit muuten toiminut.

Alkuperäinen kirjoittaja pioni:
meil oli seksiä n3krt/vko ennen esikoista, nyt esikoinen on 1½v ja seksiä on paaaljon enemmän. meille on toinen tulossa ja mä toivon et näin jatkuu sit myös sen kakkosen syntymän jälkeen. meil on lapsen tulon jälkeen suhde parantunut muutenkin aika paljon.

Oho, enpä oo ennen kuullut että voi käydä näinkin päin. Aika mahtavaa!

joka päivä seksin harrastaminen on joillekin kuin työtä. Meillä on lapset joka kerta tehty tekemällä. Eli normaalisti harrastetaan seksiä pari kertaa viikossa, mutta lasta tehdessä joka ikinen päivä koko kuukausi, että varmasti tärppää oikeana päivänä.

Ja siinä saa kyll suorastaan pakottaa miestä seksiin, että se jaksaisi aloittaa. Kaikki suostuttelu ja viettelykeinot on jo käytetty:) Ja siemensyöksyn tulemista saa kyllä odotella, kun joka päivä tyhjää pussit. Eli ei kaikki miehet edes ole fyysisesti kekeneviä tuohon. Tai jos kykenee, niin huonosti, eikä kellään ole kivaa. Jotkut miehet taas harrastaa itsetyydytystäkin joka päivä, eli kykenee laukeamaan joka ikinen päivä ja jopa useasti. Tämä on siis aivan yksilöllistä. Mun mies pystyy siihen max2krt/vrk jos muuten on ollut taukoa seksissä. Mutta useammin ei pysty tulemaan - kokemusta on...

Alkuperäinen kirjoittaja niin:
No jaa, meilläkään ei vielä lapsia. Seksiä ehkä keskimäärin 2-3 krt viikossa. Joskus siis voi olla se 2-3 krt päivässä ja joskus voi tulla jopa kuukausi, jolloin on vain se 2-3 krt. Ja meillä ei ainakaan mene huonosti, vaan ollaan hyvinkin onnellisia yhdessä. On kausia, jolloin ollaan väsyneitä töistä tms. eikä "jaksa" seksi kiinnostaa ja kausia jolloin seksi maistuis ihan koko ajan.

Mutta, meillä menee halut yleensä aina ihan täysin yksiin, ja aina kun toinen ehdottaa/viettelee, toinen kyllä suostuu seksiin ja haluaa myös. Uskon, että jos toinen meistä olis halukkaampi useammin kuin toinen, niin meillä ois seksiäkin paljon useemmin. Siinä mielessä tämä on musta eri tilanne, kuin semmonen, jossa halut ei mene yksiin, tai että yleensä toinen aina yrittää ja saa pakit. Silloin voisi olla keskustelun paikka.

Peesi.

Mustakin ratkaisevaa on tuo, että löytyy se yhteinen sävel tässäkin asiassa eli ettei toinen koe elävänsä "puutteessa".

Vaikka meilläkään ei ole lapsia, niin usein on seksi aika viikonloppupainotteista. Mikään ei voita hitaita viikonloppuaamuja ;)

Ja joskus molemmat haluaa ihan hirveesti ja joskus taas toinen haluaa ja toinen lähtee mukaan, vaikkei niin hirveesti haluttaisikaan. Onhan se sellasta tasapainoilua.

Alkuperäinen kirjoittaja öö:
Mustakin ratkaisevaa on tuo, että löytyy se yhteinen sävel tässäkin asiassa eli ettei toinen koe elävänsä "puutteessa".

Toi se mua ehkä just kaiveleekin. Kun se yhteinen sävel ei ihan itsestään oo syntynyt. Niin se on pistänyt miettimään, että voikohan tää ees toimia.

Tosi hankala tilanne. Ei kai siihen auta kuin puhuminen. Miehet vaan usein on niin nihkeitä puhumaan ja kohtaamaan/käsittelemään ongelmia. Mun mies ainakin.

Tätä palstaa kun lukee, niin aika usein on noinkin päin, että suhteessa nainen haluaa miestä enemmän.