seksiasiaa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja surullinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

surullinen

Vieras
Vai saako tällä puolella puhua...
Mies haluaisi että kävisin luvan kanssa "vieraissa". Saisin siis ottaa itselleni luvan kanssa toisen miehen jonka kanssa voisin harrastaa seksiä.
Minua asia loukkaa kovasti!
Kuinka moni hyväksyisi ja nauttisi tilanteesta?

Alkuperäinen kirjoittaja ..:
miksi se sellista haluaa? kokisin kyllä ettei mies rakasta ja arvosta minua jos olisi valmis jakamaan toisillekkin

Se kiihottaa sitä. Samoja tunteita minullakin kuin sinulla.
Rakastaa ja välittää kuulemma.

Ehkä se on hänen fantasiansa. Kyllä muakin jollain kierolla tavalla kiihottaa ajatus siitä että mun mieheni olis toisen kanssa, mutta tosielämässä se ei taitais olla ihan yhtä kivaa :D

joillekkin tollanen sopii, mut vaan jos molemmat haluaa sitä!

me ollaan ukon kanssa oltu niin nuoresta asti kimpassa, että eipä oo muita seksisuhteita ollu kummallakaan. miehelle aikoinaan ehdotin, että saapi mennä kokeilemaan onko ruoho vihreämpää aidan toisella puolella, mutta mun heiniä se on edelleen halunnu mutustella :D

Alkuperäinen kirjoittaja jaaha:

me ollaan ukon kanssa oltu niin nuoresta asti kimpassa, että eipä oo muita seksisuhteita ollu kummallakaan. miehelle aikoinaan ehdotin, että saapi mennä kokeilemaan onko ruoho vihreämpää aidan toisella puolella, mutta mun heiniä se on edelleen halunnu mutustella :D

Minä olen samaa mieltä että olisi ok jos se todellakin olisi ok molemmille.
Meillä myös pitkä suhde takana ja lapsiakin.

Alkuperäinen kirjoittaja jaaha:

oooooo :heart: :D

Mulle tulee mieleen:
1. Mies haluaa testata sun uskollisuutta. Jos suostut heti moiseen ehdotukseen, niin todennäköisesti sulla on jo aikaisempaa kokemusta vieraista.

2. Mies käy vieraissa ja on alkanut potea huonoa omaatuntoa, muttei halua lopettaa. Kun sinäkin aloitat, niin hän voi kiinni jäädessään vedota, että niinhän sinäkin.

voih, toivottavasti olen väärässä ja 3. mies vain tuntee olevansa riittämätön tyydyttämään rakkaan vaimon tarpeet. Keskustelkaa kaikista asioista.

Minä en hyväksyisi suhdetta itselleni,en edes vaikka mieheni olisi impotentti.

Alkuperäinen kirjoittaja naisenergiaa:
miksi mies noin haluaa? Haluaako katsella vierestä? haluaako että oppisit uusia temppuja? vai haluaako itselleen myös uusia ulottovuuksia? mitä järkeä tuossa muuten on?

Kyllä tulisi mukaankin jos luvan saisi. Sille käy kaikki. Ja haluaa että minusta tulisi "tuhmempi".

Meillä on silloin tällöin 2-5 kertaa vuodessa kolmenkimppa juttuja. Minä, mieheni ja "vieras" mies joka on ns vakio hoito. Ja kivaa on. Oon joskus käynyt yksin tän miehen kanssa sekstailemassa ja se ihan ok

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Meillä on silloin tällöin 2-5 kertaa vuodessa kolmenkimppa juttuja. Minä, mieheni ja "vieras" mies joka on ns vakio hoito. Ja kivaa on. Oon joskus käynyt yksin tän miehen kanssa sekstailemassa ja se ihan ok

Se onkin varmaan kivaa jos se tosiaan on molempien tahto. Mutta en mahda itselleni minkään että en mielessäni sitä hyväksy. Jos voisin mieltäni muuttaa niin hyväksyisin niin tämä asia olisi helpompaa.

Yhteistyössä