seksiä vieraan kanssa

  • Viestiketjun aloittaja kokemuksia?
  • Ensimmäinen viesti
kokemuksia?
en tiedä onko täällä ollut juttua ennen tälläisestä kun että onko kukaan harrastanut seksiä tuntemattoman kanssa, esim baarissa, ulkona, päivällä, töissä, ettei ole tiennyt toisen nimeäkään tms, siis kaivelen tässä hurjiajuttuja mutta tosia, ja tuokin juttu ku joku oli runkannut jotain yleisessä saunassa jutut kiinnostais kuulla?
ps.en nyt ole mikään super pervo
 
Lutka kai
Kyllä olen...jos tämä lasketaan...

Miehelläni oli saunailta meillä kotona, olin itse ulkona ja tulin myöhemmin kotiin. Pojat edelleen saunoivat, aikaa kului ja oletin kaikkien jo menneen terassillle missä iltaa viettivät. Menin suihkuun ja yhtäkkiä siinä oli alaston mies selkäni takana. Hän sanoi ""älä säikähdä, menen tästä vaan ohi""...ei mennyt vaan otti takaapäin rinnoistani kiinni ja tunsin kovan kalun pakaroitteni välissä...Aah mikä tunne, mies jota en ollut edes vielä katsonut....Olin sekunnissa märkä. Hän käänsi minut ja nosti toisen jalan ylös kädellään ja pani. Toki huomasi etten pannut vastaan. Ihana kiimainen hetki omassa kodissani ventovieraan kanssa. Koko akti kesti ehkä 5 min mutta oli sen arvoinen. Oma mies ihmetteli hyvää tuultani:p

T. Lutka joka sai
(tosi juttu, tapahtui juhannuksena enkä kys miestä ole sen jälkeen tavannut)
 
no joo
onhan tota sattunut, kiimassa sitä tekee mitä vaan, moraalista ei tietoakaan.. karseeta lutkamaisuutta....
aika kuuma toi story minkä kerroit.. .oliko mitkä fiilarit jälkikäteen? aavistoko miehesi?
 
jussi
kuule tyttöhyvä, ei sitä aina jaksa nimiä kysellä,ja parempi onkin niin ei jää kummallekkaan ikävä toista...
olen muutaman kerran saanut neiti x:ltä kunnon kyydit, nimi vaan on jäänyt puolin ja toisin kertomatta..
 

Yhteistyössä