Seksiä,seksiä =)

Alkuperäinen kirjoittaja Abby:
Eli kuinka usein teillä harrastetaan seksiä?Entä onko asennolla väliä?

Meillä kaiketi 1-4 kertaa/vko.

:p
meillä ennen synnytystä 1-2 kertaa kahdessa viikossa, nyt aika tarkkaan joka toinen päivä...ei kuitenkaan koskaan jää kahta päivää väliin...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Abby:
No mä en ees alkais kk. aikana.
Onko asennolla väliä lapsen saantiin,meilläkin piiiitkä yritys:(
Tähän voisin laittaa, että kai se virallisesti paras on ihan perus lähetyssaarnaaja (mies päällä, nainen alla) sillä silloin miehen peli menee kaikista syvimmälle. Mutta ei kait tuolla nyt niin merkitystä ole. Sitten yks minkä muistan (joka oli musta hassu) että naisen pitäis saada orgasmi miehen jälkeen, jotta se kuljettais niitä simppoja sitten lähemmäs maaliviivaa. kolmas minkä olen kuullut on jalat ylös puuhien jälkeen. Sillon pikkukaverien on helpompaa uiskennella alamäkeen, kun taas jos nousee heti ylös, matka on hyvin jyrkästi ylöspäin suuntautuva :)
Sitten jos miehellä on vähän huonompilaatusia simppoja, ei ihan joka päviä kannata puuhailla, että kerkiävät kaverit kyspyä parhaimmilleen, eli sillon toi meilläkin käytössä oleva 2-3krt/vko on aika passeli.
Lisäks kammarin puolella kannattaa puuhailla läpi koko kierron, sillä koskaan ei voi ihan tarkasti (ellei ultrata) koska se ovis oikeesti on, ja sitten taas jos tällä kertaa ei onnistu ja menkat alkaa, on sitä parempi mitä lähempänä menkkoja on puuhastellut, sillä josissakin tapauksissa uusi ovis saattaa tulla jo vuodon aikana.
Kirjoittelen kun keksin lisää :) Olen näihin meinaan perehtynyt :LOL:
 
No meillä ei onnistu oikeestaan toi,että ukko orkkuilee ensin ja lähis asentokin on vähemmän käytössä,joten pitääpä palata useammin siihen lajiin :D

Toisaaltaan ennen en saanu yhdynnäs orkkuja lainkaan,mutta raskaaks tulin ;)
 
jos mieheke on kotona niin 6-7krt/vko muuten 3-4 (on yleensä nimittäin vain viikonloput kotona)
ja joo,tiiän et se on aika paljon :LOL:

ja asennot vaihtelee... me on kehitetty oma,joka tuntuu molemmista taivaalliselta :ashamed:
 
meillä harrastettas varmaan 24krt/vrk jos olis minusta kiinni :D mutta ukolle riittää keskimäärin 1-2krt/vko ja hän on kans paljon pois kotoo, mutta ei vaan innostu. Sen mielestä on silti hyvä että mun tekee mieli niin paljon... ?? ?? nyt kun pillerit pois niin tuntuu, että mua panettaa vieläkin enemmän jos mahdollista! :LOL:
 

Yhteistyössä