Seksiä noin kerraqn viikossa..

  • Viestiketjun aloittaja sdim
  • Ensimmäinen viesti
"minni"
Kyllä meillä on joka päivä ja yleensä useemminkin päivän aikana. Joskus on sellaisia oikein panopäiviä, et silloin vaan naidaan ja syödään :D Ollaan molemmat vaan niin seksuaalisia ihmisiä ja nautitaan aivan suunnattomasti.
 
äitionvähäväsy
Minä haluaisin useammin kuin nyt toteutuu (n. 1krt/2vko), mutta väsy iskee iltaisin itsellä ja miehellä ennenkuin tuo TEINI nukahtaa... Ja pienemmät sisarukset vasta alle kouluikäisiä, joten silloin kun teini on päivällä menossa, ovat nämä pienemmät kotona. Ei juurikaan aikaa kahden kesken, seksi vaatii erikoisjärjestelyjä. Höh : /
 
[QUOTE="ninni";25882825]Kauanko te ootte olleet yhdessä? Musta kerta viikkoon kuulostaa vähältä, varsinkin lapsettomilta...[/QUOTE]

Viitisen vuotta. Ja viestissä oli että 1-3 kertaa viikossa. Onko se sitten niin harvinaista? :O

Edit. päiviin kuuluu paljon seksitöntä läheisyyttä ja kiehnäystä ilman että jokainen kerta johtaisi seksiin.

Onko usein seksiä harrastavilla kuinka paljon muuta läheisyyttä suhteessa?
 
Viimeksi muokattu:
northern soul
[QUOTE="minni";25883723]Kyllä meillä on joka päivä ja yleensä useemminkin päivän aikana. Joskus on sellaisia oikein panopäiviä, et silloin vaan naidaan ja syödään :D Ollaan molemmat vaan niin seksuaalisia ihmisiä ja nautitaan aivan suunnattomasti.[/QUOTE]

Samoin. Viikonloppuisin on usein joko la tai su ihan vaan leffoja, ruokaa ja seksia.

Ma oon 29v, mies pari vuotta vanhempi, yhdessa ollaan seitsematta vuotta, ei lapsia.
 
Ei aina jaksa
[QUOTE="vieras";25883975]yhdessä yli 10 vuotta, ja seksiä yleensä 2-4 kertaa viikossa.
miten ihmeessä ihmiset voi rakastella JOKA TOINEN KUUKAUSI?!? :O[/QUOTE]

No jos kumpikaan ei ole erityisen himokkaita, mutta sen sijaan kovinkin väsyneitä illalla (joka meillä on ainoa mahdollinen aika seksille), niin eipä tuo ihmeellistä ole. Meillä on joskus menny useampikin kuukausi ilman, kun kumpikaan ei erityisemmin halua / jaksa. Toisiamme rakastetaan silti ja halaillaan / pusutellaan päivittäin. Ei vaan tuo seksi kiinnosta.

Ps. Aina on mies saanu, jos on alotteen tehny, eli turha tulla sanomaan, että kumminkin mies haluaisi useammin! Ollaan myös puhuttu asiasta avoimesti ja itse asiassa se olen minä, joka haluaisi kenties hiukan useammin...
 

Yhteistyössä