Seksiä noin kerraqn viikossa..

  • Viestiketjun aloittaja sdim
  • Ensimmäinen viesti
kökköliini
jos hyvin käy niin noin usein on, viimeksi tais mennä pari viikkoa väliä.... mutta ei se enää näin vanhoilla innosta peuhata joka ilta tai edes joka viikko. saa olla tyytyväinen että joka kuukausi kuitenki parikin kertaa:LOL:
 
Ei meillä vain...
Saattaa mennä hyvinkin 3-4 kuukautta ilman varsinaista yhdyntää. Mies saa kyllä useammin tyydytystä, joko käteenvetona tai suuseksinä. Mulla on jotenkin mennyt yhdyntähimot kipujen takia (ei ole selvinnyt) ja nyt varsinkin raskaana ei kiinnosta.
 
..........
Joka ilta ennen nukkumaan menoa, tosin joskus vain molemmille suuseksiä, eikä itse aktia.

Jos oikein himottaa niin aamulla herätessä myöskin häärätään, mukavan aamuseksin parissa.

Yhdessä ollaan oltu kuusi vuotta ja toinen lapsukainen syntyypi parin viikon kuluttua, hope so =)
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";25881185]Meillä kerran 2-3 kk:ssa.[/QUOTE]

Meillä sama.. Mua ei vaan kiinnosta pätkän vertaa koko puuha :S Mutta ei miestä ihan ilmankaan voi jättää ;)
 
Mun mielestä kerran viikossa on paljon. Meillä on kyllä se 1-3 kertaa viikossa, mutta me ollaan nuoria ja ennenkaikkea lapsettomia.
Uskoisin että vähenee rankasti kunhan molemmat on töissä ja on lapsia.
 
"Anne"
Kyllähän tuo vähäiseltä tuntuisi, mutta ymmärtäähän sen jos koko aika ollaan kipeänä, on paljon töitä, lapset sotkee vaatteet ja kodin, on paljon harrastuksia ja sukulaisia pitää auttaa yms.
Meillä on ~3 kertaa viikossa, se on siinä ja tuossa riittääkö.
 
fsf
Alkuperäinen kirjoittaja kökköliini;25880883:
jos hyvin käy niin noin usein on, viimeksi tais mennä pari viikkoa väliä.... mutta ei se enää näin vanhoilla innosta peuhata joka ilta tai edes joka viikko. saa olla tyytyväinen että joka kuukausi kuitenki parikin kertaa:LOL:
Kuinka vanhoilla?
 
"hmm"
[QUOTE="ninni";25882825]Kauanko te ootte olleet yhdessä? Musta kerta viikkoon kuulostaa vähältä, varsinkin lapsettomilta...[/QUOTE]

No jos toi on vähän, niin entäs kun me ollaan 24 ja 25 lapsettomia, seksiä kerran kuussa? =)
 
"vieras"
Eihän se uni tule jos ei illalla saa seksiä!! Ihana rakastella omaa miestä pitkän päivän päätteeksi <3 Yhdessä ollaan oltu reilu kymmenen vuotta, lapsia on kohta viis, vanhin täytti just 7v.. Suosittelen runsasta rakastelua muillekkin :D
 

Yhteistyössä