Seksiä tai pakkaa kamat...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Tänään pitää kuulemma ilmoittaa. Olen ollut tiukkana sen suhteen, että kun mies tulee kännissä kotiin ei tarvi tulla herättämään ja olla seksiä vailla. Koska mies on aina ihan "nakit silmillä" ja se menee riitelyksi. Ja ei se aina ole edes kovin hauskaa, mutta nyt se kuulemma hänelle riittää, en voi määrätä asiasta. Jos mennään niin pitkälle niin minä pakkaan kamat.

Käsitinkö oikein: jos et harrasta haisevan, kännisen ukon kanssa seksiä, kun herran napsauttaa sormiaan, saat pakata laukkusi ja häipyä?

Ja sä oot vielä siellä miettimässä, mitä tehdä?? :o

No kyllä sen pitää olla toisinpäin, jos ukko tulee kännissä kotiin, nukkuu jossain ulkosaunbassa tms, mutta makuuhuoneeseen ei ainakaan ole asiaa. Kyllä miehelläkin sen verran on olatava järkeä, että tajuaa!
Mä siis olen sanellu säännön tossa tilanteessa just toisinpäin; pakkaan kamat jos mies tunkee humalassa makuuhuoneeseen.

kypsä mies sinulla. Kuinka moni mies edes jaksaa oikeasti kännisenä paneskella. Ei ainakaan minun mieheni. Hän on sanonut, että krapulaisena seuraavana aamuna se on parasta, ei kännisenä. Pakkaa jo miehesi kamat valmiiksi niin säästyy vaivalta.

Yhteistyössä