Seksitön sunnuntai!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mamma"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"mamma"

Vieras
Voihan Paskanmarjat!

Koko päivän oli halut huipussaan, liekö se aika kuusta. No, miehelle pientä vinkkiä pitkin päivää ja vaikutti innostuneelta. Kieli pitkällä ootan että sais lapsen unille ja sitten...HÖH! Mies toi koiran sisälle ja alkoi katsoa töllöä! Siinä hieman muistuttelin että joskos..no koira pihalle ja minä intopiukkana hakemaan patjoja olkkarin lattialle ja kaivamaan kynttilää kaapista että ihan romantiikkaakin.

Eikös ukkokulta sitten riemastu kun sisälle takaisin tulee että ei mitään kynttilöitä, saapi tuo yövalo riittää. Lopullinen grande finale ja niitti tulikin sitten kun menin pesulle, kun ei olis kuulemma saanu mennä kun alkaa alapää haista märälle!!! Hehhee, suuseksiä olin ehdotellut hänelle.. Voi nyt takatalvi ja syksy, eiköhän se olis ihan huomaavaisuutta toista kohtaan että puhtaalla noin niinku vaan eipä sitten ukkoa haluttanutkaan. Loppukaneetti tähän että aina mennään minun mukaan näissä(kin) jutuissa :O Tulihan sieltä sitten muutakin arvostelua...hohhoijaa! Seksiä kuitenkin ollut erittäinkin harvoin kun esikoinen on vauva...

Kylläpä voisin sanoa että nyt v*****ttaa!

Muilla samanlaisia kokemuksia?

Siis voi hyvä luoja! Ei ihme, että ei haluta, kun koko seksi on yks valtava suoritus! Patjat olkkarin lattialle? Pesulle? Eikö se riitä, että huolehtii ihan päivittäin noin muuten hygieeniastaan?

• Tykkää
Reactions: Jaska-
[QUOTE="vieras";24838249]voi voi! ja vali vali! ite saanu viimeks joskus ennen juhannusta joten turhaan siellä kitiset![/QUOTE]
Tuollaisia voisi perustaa suomeenkin . Jos joku ei jostain syystä vaikka muuten saa niin sitten tuolla voisi poiketa :)
Norjan seksilakia protestoidaan ilmaisbordelleilla | Ulkomaan uutiset | Iltalehti.fi
Viidessä norjalaisessa ilotalossa voi pian asioida ilmaiseksi. (COLOURBOX)

Seksilakia vastustavan ryhmän on määrä avata pian viisi bordellia, joiden asiakkailta ei peritä maksuja. Aftonbladet-lehden mukaan 60 naista ja 30 miestä on ilmoittautunut niiden vapaaehtoisiksi työntekijöiksi.

Alkuperäinen kirjoittaja missä intohimo;24838260:
Siis voi hyvä luoja! Ei ihme, että ei haluta, kun koko seksi on yks valtava suoritus! Patjat olkkarin lattialle? Pesulle? Eikö se riitä, että huolehtii ihan päivittäin noin muuten hygieeniastaan?

No en itse ainakaan haluaisi harrastaa suuseksiä antavana enkä saavana osapuolena ilman pesua juuri ennen...

Mies itse ehdotti patjoja olkkariin, vieraspatjat ovat. Toi pesujuttu tuli kyllä ihan tarpeeseen, ei ole kiva jos alkaa kovin paska haista kesken kaiken tai esinahan alta tulee raejuustot suuhun (mies esitteli aiemmin päivällä itseään ja kyllä oli melko cheesecake), en sentään niin kiimoissani ole että haluan leivänpäälliset sitä kautta :D Ehdotin jopa yhteistä suihkua..
Intohimoonko tarvitaan sitten vain pelkkää spontaaniutta ja menoa tyrät rytkyen? Siipalla ei sitten vissiin vain huvittanut. No menköön sitten taas seuraavat pari kuukautta että edes yritän mitään kun ei passaa..

Mä en tajua, mä en tajua miten ihmiset jatkuvasti valittaa seksin puutteesta. Mua ei kertakaikkiaan kiinnosta joka päivä tai edes joka viikko! Mikä helvetti teitä vaivaa, eikö ole muuta sisältöä elämässä? Mutta olen onnellinen, onneksi miestä kiinnostaa yhtä usein/harvoin ja kumpikin sit nauttii siitä. Ettekö te muuten tykkää toisistanne?

[QUOTE="mamma";24838321]Mies itse ehdotti patjoja olkkariin, vieraspatjat ovat. Toi pesujuttu tuli kyllä ihan tarpeeseen, ei ole kiva jos alkaa kovin paska haista kesken kaiken tai esinahan alta tulee raejuustot suuhun (mies esitteli aiemmin päivällä itseään ja kyllä oli melko cheesecake), en sentään niin kiimoissani ole että haluan leivänpäälliset sitä kautta :D Ehdotin jopa yhteistä suihkua..
Intohimoonko tarvitaan sitten vain pelkkää spontaaniutta ja menoa tyrät rytkyen? Siipalla ei sitten vissiin vain huvittanut. No menköön sitten taas seuraavat pari kuukautta että edes yritän mitään kun ei passaa..[/QUOTE]

Pystytkö olemaan yhtään enempää ällöttävä? Hyi helvetti.

Hui :O Kyllä olis varmaan mullakin ehtiny into laantua tollasen operaation aikana... Kuulostaa aika työläältä ja hankalalta tuo teidän seksin harrastaminen. Jos olit pesun tarpeessa niin olisit hyvä ihminen hoitanut asian huomaamattomasti jo ENNEN kun aloitit ehdottelun. Ei niin, että "Kulta, harrastettaisiinko seksiä? Odotas hetki, käyn pesemässä pillun eka..." Tuo kuvailemasi kuulosti niin kliiniseltä ja epäseksikkäältä, keinotekoiselta suorastaan. Viettelyn pitää olla hienovaraista eikä sähläämistä.

Alkuperäinen kirjoittaja missä intohimo;24838260:
Pesulle? Eikö se riitä, että huolehtii ihan päivittäin noin muuten hygieeniastaan?

Must on ainakin miellyttävämpää, et jos suuta on tarkoitus käyttää niin toinen on varmasti puhas. Yhteinen suihku on siihe hyvä :P

Juup, ei mullakaan kiinnosta kuin todella harvoin, kerran kuussa jos silloinkaan. Siksi se vituttaakin jos toisella ei satu silloin samaan aikaan kiinnostamaan vaan minkäpä teet? Tykätäänkö toisistamme? Ainakin minä tykkään hänestä ja onhan tuo tuossa 15v roikkunut mukana ;)

Ja taivastelijoille: huumorin kukka ei kaikille aukea ja jokaisen anaalista sitä itseään tulla tupsahtaa ja myös genitaalialueella eritystä jos jonkinmoista, en näe siinä mitään ällöttävää etteikö näistä voisi suoraan puhua. Kaikki eivät tätä toki kestä :D

• Tykkää
Reactions: idunnor
Kyllä se kannattaa käydä joo ennen seksiä pesulla, meinaa jos päivällä käy, nii eiköhä sieltä lerpukasta kerkee hajut tulee siihen seksiin mennessä!
Ukollas on toinen akka :D

[QUOTE="eee";24838440]Jos kerran olit koko päivän odottanut seksiä, niin ehkä olisit tosiaan voinut jo aikaisemmin päivällä käydä pesulla, eikä tuolla lailla kesken kaiken.[/QUOTE]

Toki olin käynyt aamulla suihkussa vaan tehnyt töitä koko päivän ja olin ihan hikinen...kyllä olisin voinut miestä odottaa vaikka kuinka jos hän olisi mennyt pesulle ;)
No niin, luulenpa että sama tilanne olisi ollut päällä että pakit tulee vaikka olisin käynyt kuinka etukäteen suihkussa :(

[QUOTE="joy";24838429]Hui :O Kyllä olis varmaan mullakin ehtiny into laantua tollasen operaation aikana... Kuulostaa aika työläältä ja hankalalta tuo teidän seksin harrastaminen. Jos olit pesun tarpeessa niin olisit hyvä ihminen hoitanut asian huomaamattomasti jo ENNEN kun aloitit ehdottelun. Ei niin, että "Kulta, harrastettaisiinko seksiä? Odotas hetki, käyn pesemässä pillun eka..." Tuo kuvailemasi kuulosti niin kliiniseltä ja epäseksikkäältä, keinotekoiselta suorastaan. Viettelyn pitää olla hienovaraista eikä sähläämistä.[/QUOTE]

Miten niin työläältä? Ei kai vaan? Jos toiselle ei sovi että parisängyssä harrastetaan kun lapsi herää, mulle ei sovi se että koira tunkee kolmanneksi siihen lattialle patjoille ja minä ne kaikki valmistelut tein, ei mies (tai no veihän se koiran ulos). Ja kun en ollut tarpeeksi nopea niin en ehtiny pillun pesuun miehen mielestä ajoissa? Yksin myös tein kaikki lapsen iltahommat jne. Ukolla ei vaan haluttanut ja sillä selvä. Valitettavasti meillä on nykysin niin että spontaanille seksille ei kauheasti ole mahdollisuuksia kun on pieni lapsi ja vaikka oliskin niin useimmiten ei haluta kun kaikki energia menee arkirumban pyörittämiseen. Ei olla kuiten menty siihen lauantaisin saunan jälkeen klo 21 -juttuun. Joten ne meidän nykyiset sekstaamiset on sitten epäseksikkäitä ja kliinisiä kun täytyy tehdä viime hetken valmisteluja? Viettelyäkö sitten on se jos ukko kourii pitkin päivää ja housut pitäs vetää nilkkoihin suurin piirtein tiskikonetta täyttäessä? Minä sentään yritin, sähläri siis olen.

Alkuperäinen kirjoittaja Isä;24838483:
Kyllä se kannattaa käydä joo ennen seksiä pesulla, meinaa jos päivällä käy, nii eiköhä sieltä lerpukasta kerkee hajut tulee siihen seksiin mennessä!
Ukollas on toinen akka :D

Joo meillä kyllä peseydytään ennen seksiä, varsinkin jos aiotaan suu-sellaista harrastaa. Eikä se tee seksistämme kliinistä ja epäseksikästä.

Yhteistyössä