M
Mau
Vieras
Oletko ollut sängyssä naisen kanssa??? Tulipahan vain mieleen kun tuo Bi seksuaalisuus on niin muodikasta nykyään, että miten moni on kokeillut?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Ja sitten tällasten siveettömyyksien annetaan täällä olla, kun mun herkkä "tyttörakkautta tarjolla" ketju poistettiin![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja sieppari:Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Ja sitten tällasten siveettömyyksien annetaan täällä olla, kun mun herkkä "tyttörakkautta tarjolla" ketju poistettiin![]()
![]()
Voih..en kerennyt lukemaan sitä.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Se ketju tais olla jo viime lauantaina, vai olikohan perjantaina, en muista.
Alkuperäinen kirjoittaja Kapteeni Jack Sparrow:olen kyllä. miestä en ole ikinä testannut. :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:En halua mennä naisten kanssa sänkyyn, mutta seksikkäitä ne on katsella.
Laitoin yhden misun kuvan profiiliini.. hot!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kerttu-Kyllikki:Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:En halua mennä naisten kanssa sänkyyn, mutta seksikkäitä ne on katsella.
Laitoin yhden misun kuvan profiiliini.. hot!![]()
Älä oo tommonen, haluut kumminki.![]()