Tuli tuolta transukeskustelusta mieleen...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sariel
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ja mulle tuli siitä keskustelusta mieleen se, että ei kai sillä sukupuolella ole väliä kunhan vaan hoitaa asiat hyvin! Tämä keskustelun aiheena ollut henkilö, on tehnyt niin ja sen näkee nyt :)

Alkuperäinen kirjoittaja Sariel:
Että kuinkahan moni palstamammoista on bi/lepakko? Itse olen bi ja elänyt 9 vuotta naisen kanssa.

Ei millään pahalla, mutta melko maskuliinisen näköinen olet. Mikäli siis proffakuva sinusta. =)

mikä on idea kertoa jos on perse vika? en ole koskaan kuullut että joku normaali esim,työpaikaa hakiessaan kertoisi että käytän vain puolisoa panemiseen . tms.. ihme mesua homolle sitä lespolle tätä. tekeekö se ala vika myös että on tosiaan ylä vikakin. ?

Alkuperäinen kirjoittaja sivusi aiheesta:
Alkuperäinen kirjoittaja Sariel:
Että kuinkahan moni palstamammoista on bi/lepakko? Itse olen bi ja elänyt 9 vuotta naisen kanssa.

Ei millään pahalla, mutta melko maskuliinisen näköinen olet. Mikäli siis proffakuva sinusta. =)

No en mä tosta pahastu. Olen aika poikamainen. En voisi kuvitellakaan käyttäväni hameita tai meikata. Niissä tulee oikeasti ihan transu olo :laugh: samoin käsilaukuista.

Alkuperäinen kirjoittaja ihmet.:
mikä on idea kertoa jos on perse vika? en ole koskaan kuullut että joku normaali esim,työpaikaa hakiessaan kertoisi että käytän vain puolisoa panemiseen . tms.. ihme mesua homolle sitä lespolle tätä. tekeekö se ala vika myös että on tosiaan ylä vikakin. ?

No en mä kyllä itseäni mitenkään viallisena koe :laugh: Ja eikö ole kanttia mustana kertoa omasta suvaitsemattomuudestasi? :p

Yhteistyössä