Seksi synnyttämättömän kanssa

  • Viestiketjun aloittaja "Epätietoinen"
  • Ensimmäinen viesti
"meri"
mies sanoi 1kk synnytyksen jälkeen, että on kuin laittais kikkelin muovipussiin. mutta kyllä se siitä sitten palautui, ja seksi on ollut kivempaa. tosin siksi, että olen itse ollut paljon enemmän sujut oman kehoni kanssa, ja se on musta paljon tärkeämpää kuin pimpin kireys. siis oikeesti, sitä on niin monenlaisia tapoja rakastella, ja tärkeintä rakastelussa on kuitenkin psykologiset tekijät.
 
"tiukkis"
mä en ole synnyttänyt ja eräs mies hoki vähän välia seksin aikana et ,"sulla on ihanan tiukka pi**u" ja et tuntuu tosi hyvältä kun muna on siellä tiukasti jemmassa. Ja onhan noita samoja kommentteja tullu ennenkin kuultua.
 
ei-synnyttänyt
Aloitin seksielämän 15 täytettyäni ja oli vilkasta silloisten poikakavereiden kanssa. Lantionpohjatreenauksen aloitin 16 ollessani ja silloin isosiskon kanssa kävin elämäni eka kerran seksikaupassa ostamassa treenikuulat. Tykkäsin pitää niitä ja olivat kouluun lähtiessä myös vakiovarustus.
Mielestäni sain itseni tiukemmaksi ja ne "ilolihakset" myös toimimaan jo silloin nuorena. Nyt 10v myöhemmin ja 2v aviossa seksi on valtavan hyvää ja orgasmit herkässä. Valmistumisen jälkeen, siis vielä reilu vuosi eteenpäin, haluan raskautua. Mielenkiinnolla odotan voiko tästä vielä paremmaksi tulla ne sänkykamari-asiat..
 
[QUOTE="vieras";25748099]Mulle eräs mies sanoi, että synnyttämätön nainen ei osaa samalla tavalla puristaa lihaksillaan rakastelun aikana kuin synnyttänyt. Ja se tuntuu kuulemma käsittämättömän hyvältä.[/QUOTE]

Ei piä paikkansa. Lantionpohjanlihaksista tämähän on kii. Itse olen vasta ihan pikkasen jo treenannut, mutta sen verran, että voi vähän "hyväillä" miehen xxx rakastelun aikana. Enkä ole synnyttänyt. Mies tykkää juu ja mie myös! :D
 
Ei piä paikkansa. Lantionpohjanlihaksista tämähän on kii. Itse olen vasta ihan pikkasen jo treenannut, mutta sen verran, että voi vähän "hyväillä" miehen xxx rakastelun aikana. Enkä ole synnyttänyt. Mies tykkää juu ja mie myös! :D
No mun lantionpohjalihaksiin tuli ihan uutta voimaa synnytyksen jälkeen, puristus todellakin muuttui.
Ja mä olen treenannut päivittäin 14-vuotiaasta saakka, että eipä tuo syy muutokseen voi olla muu kuin synnytys/raskaus.
 
No mun lantionpohjalihaksiin tuli ihan uutta voimaa synnytyksen jälkeen, puristus todellakin muuttui.
Ja mä olen treenannut päivittäin 14-vuotiaasta saakka, että eipä tuo syy muutokseen voi olla muu kuin synnytys/raskaus.
Niinno puristus voi muuttua, mutta ton vieraan kommentista sain sen kuvan, ettei synnyttämätön voi puristaa laisinkaan ja se ei pidä paikkaansa. :)
 

Yhteistyössä