Seksi synnyttämättömän kanssa

  • Viestiketjun aloittaja "Epätietoinen"
  • Ensimmäinen viesti
"Epätietoinen"
Olen ollut naimisissa joitain vuosia eronneen miehen kanssa. Minulle mieheni oli ensimmäinen sitten nuoruuden neitsyydenmenettämiskokemukseni jälkeen. Mieheni on aiemmin ollut naimisissa. Hänen edellisellä puolisolla oli lapsia (sekä mieheni että ex-miehensä kanssa). Minun kanssa miestäni ei ole "onnistanut".

Seksipalstoilla kehutaan synnyttäneiden naisten kanssa rakastelua upeammaksi kokemukseksi kuin synnyttämättömien. Tällöin emätin kuulemma tuntuu syvemmältä jne. Lisäksi nännit ovat "kehittyneemmät".

Itse olen tyytyväinen seksielämäämme (saan usein 2-3 orgasmia rakastelun aikana), eikä miehenikään ole valittanut. Joskus hän tosin on sanonut, että orgasmia saadessaan hänen on vedettävä itseään hieman ulospäin koska tuntuu kuin sperma ei mahtuisi tulemaan "ahtauteni" vuoksi ulos. Mitä rintoihin tulee, menetän haluni heti jos mieheni alkaa kosketella niitä. Nännini ovat pehmeät ja usein sisäänpäin kääntyneet eivätkä mielestäni sen vuoksi haluttavat.

Onko totta, että synnyttäneen naisen "paikat" ovat paremmat kuin meidän lapsettomiksi jääneiden? Mitä eroa?
 
"vieras"
No pah, en tiedä mitä puhut :D se lienee ihan yksilöllistä, ehkä jonkun paikat tuntuu oleellisemmin löysemmiltä synnytyksen jälkeen, toisten ei. Suuri merkitys on myös lantionpohjan lihaksilla, niitä kannattaa treenata.
 
3synnyttänyt
Mieheni kertoi aivan toista, siis seksi ja tämä minun värkki vain mennyt parempaan päin. Olen treenaillu melko ahkerasti geisha-kuulilla esikoisen syntymästä lähtien. Seksiin saa paljon lisää kun käytän lihaksia (niitä syvemmältä myös) rakastelussa.
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja 3synnyttänyt;25747780:
Mieheni kertoi aivan toista, siis seksi ja tämä minun värkki vain mennyt parempaan päin. Olen treenaillu melko ahkerasti geisha-kuulilla esikoisen syntymästä lähtien. Seksiin saa paljon lisää kun käytän lihaksia (niitä syvemmältä myös) rakastelussa.
Uskaltaisko sun ukko kertoa sulle sun värkin menneen lapsi lapselta huonompaan suuntaan?
 
Makuasioita, sanoi koira kun pallejaan nuoli. Niitähän nämä asiat ovat; yksi tykkää yhdestä ja toinen toisesta.

En mää sinuna jaksaisi ollenkaan stressata asian takia :)

Synnyttänyt ja imettänyt nainen voi ehkä olla enemmän sinut kroppansa kanssa esim. rintojen koskettelun suhteen - tai sitten ei. Eiköhän sekin liene ihan yksilöllistä.
 
  • Tykkää
Reactions: Waahtera
"Minda"
Alkuperäinen kirjoittaja kokemusperäistä tietoa;25747718:
Kyllä synnyttämättömän naisen pesä on paljon parempi kuin synnyttäneen. :p
Höpöhöpö.

Joillakin synnyttämättömillä on tiukka ja joillakin taas löysä. Eräs mies kertoi nuoresta naisesta jolla oli todella löysä ja seksi oli kuulemma aika kamalaa. Eikä se nainen siis ollut synnyttänyt.

Mua on moni mies sanonut tiukaksi vaikka olen synnyttänyt. Mä olen ainakin tajunnut harjoitella lantionpohjanlihaksia eikä sitä harjoittelua lopeteta vaikka synnytyksestä olisi jo vuosia aikaa. :) Omalla kohdalla olen huomannut sen, että nautin seksistä enemmän kuin nuorena synnyttämättömänä naisena. Tunnen paremmin ja osaan käyttää niitä lihaksiani myös seksin aikana. ;) Ei mä ainakaan nuorempana tiennyt mistään sellaisesta, että lantionpohjanlihaksia voisi harjoittaa. Ei sillä, että olisin silloinkaan ollut löysää vaan tiukaksi kehuttiin silloinkin.

Jotkut ilmeisesti luulee, että naisen paikat ei palaudu synnytyksen jälkeen. :)
 
"vieras"
[QUOTE="Minda";25747867]Höpöhöpö.

Joillakin synnyttämättömillä on tiukka ja joillakin taas löysä. Eräs mies kertoi nuoresta naisesta jolla oli todella löysä ja seksi oli kuulemma aika kamalaa. Eikä se nainen siis ollut synnyttänyt.

Mua on moni mies sanonut tiukaksi vaikka olen synnyttänyt. Mä olen ainakin tajunnut harjoitella lantionpohjanlihaksia eikä sitä harjoittelua lopeteta vaikka synnytyksestä olisi jo vuosia aikaa. :) Omalla kohdalla olen huomannut sen, että nautin seksistä enemmän kuin nuorena synnyttämättömänä naisena. Tunnen paremmin ja osaan käyttää niitä lihaksiani myös seksin aikana. ;) Ei mä ainakaan nuorempana tiennyt mistään sellaisesta, että lantionpohjanlihaksia voisi harjoittaa. Ei sillä, että olisin silloinkaan ollut löysää vaan tiukaksi kehuttiin silloinkin.

Jotkut ilmeisesti luulee, että naisen paikat ei palaudu synnytyksen jälkeen. :)[/QUOTE]

Kuinka montaa naista olet nussinut?
 
"Minda"
[QUOTE="vieras";25747912]Kuinka montaa naista olet nussinut?[/QUOTE]

En yhtäkään, mutta en usko, että monellakaan miehellä on tarvetta valehdella naisen tiukkuudesta. :)

Onko noin vaikeaa uskoa, että jokaisen synnyttäneen naisen värkki ei ole mikään messuhalli? Se messuhalli voi olla ihan sillä synnyttämättömälläkin naisella. Sen oman tiukkuuden voi ihan testata sormitestillä. :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tiukun äiti;25747947:
Ai mä olen kyllä saanut täältä palstalta sellaisen käsityksen, että synnyttämättömät naiset on miesten mielestä 1000x parempia kun synnytttäneen..
Joo, aika usein sektiolla lapsensa saaneet tai lapsettomat naiset tykkää tätä totuutta meille paikkansa venyttäneille ja pilanneille täällä jakaa :D

Harmaana tietty.
 
"vieras"
Hyvin on yksilöllistä. Varmati synnytys vaikuttaa, mutta kyllä ykilöllinen rakenne ja lihasten kunto vaikuttaa myös. Olen synnyttänyt, silti kuulen usein kuinka puristusta löytyy välillä hieman liikaakin kun kunnolla alkaa "jumppaamaan", ratsastan joten lihakset saa melkoista treeniä.
 
"vieras"
[QUOTE="Minda";25747956]En yhtäkään, mutta en usko, että monellakaan miehellä on tarvetta valehdella naisen tiukkuudesta. :)

Onko noin vaikeaa uskoa, että jokaisen synnyttäneen naisen värkki ei ole mikään messuhalli? Se messuhalli voi olla ihan sillä synnyttämättömälläkin naisella. Sen oman tiukkuuden voi ihan testata sormitestillä. :)[/QUOTE]

Sanos ihan rehellisesti, kuinka moni mies uskaltaa sanoa naisellensa hänen pillunsa olevan synnytyksen jälkeen kuin messuhalli? Mitäs tykkäisit jos miehesi sanoisi totuuden joka ei miellytä sua?
 
[QUOTE="vieras";25748046]Sanos ihan rehellisesti, kuinka moni mies uskaltaa sanoa naisellensa hänen pillunsa olevan synnytyksen jälkeen kuin messuhalli? Mitäs tykkäisit jos miehesi sanoisi totuuden joka ei miellytä sua?[/QUOTE]

Minä taas ihmettelen kuka tarvitsee miehen mielipiteen siihen; tunteehan nainen itsekin onko kunnossa vai ei (ainakin jos on aiemmin ollut kunnossa).

Ja etenkin se vertaaminen synnyttämätön--synnyttänyt on melkoisen helppoa sille synnyttäneelle naiselle itselleen. :xmas:
 
"vieras"
Mulle eräs mies sanoi, että synnyttämätön nainen ei osaa samalla tavalla puristaa lihaksillaan rakastelun aikana kuin synnyttänyt. Ja se tuntuu kuulemma käsittämättömän hyvältä.
 
Nuori nainen
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;25748062:
Ja etenkin se vertaaminen synnyttämätön--synnyttänyt on melkoisen helppoa sille synnyttäneelle naiselle itselleen. :xmas:
Joo, mutta kun kaikki eivät saa lapsia yrittämälläkään, jotta voisivat sitten verrata oman pesänsä kuntoa ja muutoksia parempaan/huonompaan suuntaan. Olen kyllä saanut käsityksen siitä, että synnyttäneillä on yleensä parempi kuin synnyttämättömillä. Valitettavasti en tiedä, miten asiat oikeasti ovat, koska minulla ei satu olemaan lasta vuosikausien yrittämisenkään jälkeen.

Että jos meillä muka on 1000 x parempi kuin synnyttäneillä... Vaikea uskoa, kun niin monelle kelpaa synnyttänyt nainenkin ilman sen vakavampia tarkoitusperiä.
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;25748062:
Minä taas ihmettelen kuka tarvitsee miehen mielipiteen siihen; tunteehan nainen itsekin onko kunnossa vai ei (ainakin jos on aiemmin ollut kunnossa).

Ja etenkin se vertaaminen synnyttämätön--synnyttänyt on melkoisen helppoa sille synnyttäneelle naiselle itselleen. :xmas:
Naiset nyt vain tunnetusti tarvitsevat miehen hyväksynnän ja jos eivät sitä saa on piru irti.

Oikeastaan nainen on kuin pieni lapsi. Pientä lasta kun hiukkasenkin kehuu on hän hyvällä tuulella ja tekee ihan mitä vain saadakseen lisää kehuja. Naisen kanssa on ihan sama juttu: pillua kehumalla haarukka pysyy auki täältä ikuisuuten ja päinvastoin.
 
Joo, mutta kun kaikki eivät saa lapsia yrittämälläkään, jotta voisivat sitten verrata oman pesänsä kuntoa ja muutoksia parempaan/huonompaan suuntaan. Olen kyllä saanut käsityksen siitä, että synnyttäneillä on yleensä parempi kuin synnyttämättömillä. Valitettavasti en tiedä, miten asiat oikeasti ovat, koska minulla ei satu olemaan lasta vuosikausien yrittämisenkään jälkeen.

Että jos meillä muka on 1000 x parempi kuin synnyttäneillä... Vaikea uskoa, kun niin monelle kelpaa synnyttänyt nainenkin ilman sen vakavampia tarkoitusperiä.
Ei kannatakaan uskoa, ei myöskään toiseen suuntaan. Naiset ovat yksilöllisiä, kuten miehetkin ovat. Jos sinusta tuntuu hyvältä, niin todennäköisesti hänestäkin tuntuu hyvältä.
 
ei jessus
Jaahas, joku pikku bimboliini täällä taas kerjää vakuutteluja siitä, kuinka paljon tiukempi ja parempi hän onkaan kuin synnyttäneet naiset.

Voi kiesus näitä aloituksia.
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;25748163:
Ei kannatakaan uskoa, ei myöskään toiseen suuntaan. Naiset ovat yksilöllisiä, kuten miehetkin ovat. Jos sinusta tuntuu hyvältä, niin todennäköisesti hänestäkin tuntuu hyvältä.
Tämä on totta. Itse olen raskauden ja synnytyksen myötä oppinut tuntemaan kroppani ja olemaan myös vapauteempi, joten sen vuoksi seksi on ollut synnytyksen jälkeen monin verroin parempaa. Mutta uskon, että joku "estottomampi" synnyttämätön voi nauttia seksistä aivan yhtä paljon kuin synnyttäneet.:)
 

Yhteistyössä