M
Muusa81
Vieras
Olen aloittanu seurustelemaan ensimmäistä kertaa puolisen vuotta sitten. En ole harrastanut seksiä ennen kuin vasta nykyisen poikaystäväni kanssa. Ongelmana on se että riippumatta siitä olenko kiihoittunut tai en niin seksi sattuu jonkin verran joka kerta. Fyysisesti minussa ei pitäisi olla mitään vikaa. Peniksen saaminen sisälle on useimmiten jokseenkin vaikeaa ja minusta tuntuu ettei penis vain mahdu sisälle. Kun se on sisällä se tuntuu liian suurelta, eli sattuu. Kipu ei kuitenkaan ole niin suurta ettäkö en voisi nauttia seksistä ollenkaan, mutta orgasmia en ole koskaan saanut sillä minusta tuntuu että keskityn usein kivun kestämiseen enemmän kuin itse seksiin. Joskus jopa poikaystäväni sanoo että hänen penikseensä tulee hiertymä jos seksikertoja on paljon (4krt päivässä) Onko kellään vastaavaa tilannetta? Voisiko tämä johtua vain siitä että olen aika kokematon seksissä? Että paikat ei ole vielä auenneet? Olemme kuitenkin harrastaneet seksiä jo viiden kuukauden ajan. Olisi mukavaa jos voisi keskittyä rakasteluun ja ihanaan mieheen ennemmin kuin siihen että koska taas sattuu...
Entäs miten miehenä suhtautuisit siihen että tyttöystävääsi sattuisi aina jonkin verran seksiä harrastaessa? Olen nimittäin miettinyt että kuinka kauan poikaystäväni jaksaa sitä etten edes saa orgasmia. Vika kun ei kuitenkaan ole hänessä. Poikaystäväni penis ei siis ole mikään älyttömän suuri, noin 16cm pitkä ja 4,5 cm paksu. Eikä vika myöskään ole siinä etten olisi tarpeeksi kostea, sillä se ei todellakaan ole ongelma (kosteutta melkein liikaakin). Noh ehkä tämä kuulostaa tyhmältä kyselyltä mutta kun lääkärikään ei oikein osaa ongelmaan sanoa juuta eikä jaata.
Entäs miten miehenä suhtautuisit siihen että tyttöystävääsi sattuisi aina jonkin verran seksiä harrastaessa? Olen nimittäin miettinyt että kuinka kauan poikaystäväni jaksaa sitä etten edes saa orgasmia. Vika kun ei kuitenkaan ole hänessä. Poikaystäväni penis ei siis ole mikään älyttömän suuri, noin 16cm pitkä ja 4,5 cm paksu. Eikä vika myöskään ole siinä etten olisi tarpeeksi kostea, sillä se ei todellakaan ole ongelma (kosteutta melkein liikaakin). Noh ehkä tämä kuulostaa tyhmältä kyselyltä mutta kun lääkärikään ei oikein osaa ongelmaan sanoa juuta eikä jaata.