seksi pyörätuolikaverin kanssa

istun itse pyörätuolissa onnettomuuden seurauksena ja kiinnostaisi tietää arvon naiset mielipidettänne seksistä pyörätuolissa olevan kanssa.
- onko kokemuksia? jos ei niin millaiseksi kuvittelette sen olevan ja voisitteko kuvitella kokevanne sen tuolissa olevan kanssa?
kyselen suhtautumistanne asiaan siksi koska nykyisin on jostain syystä vaikeaa lähestyä ko.asiassa arvon ladyjä:)!!
vaikka kyvyt ja halut on tallella niin ......
 
No jos tuo oma mieheni joutuisi pyörätuoliin, eiköpähän seksiäkin kokeiltaisi ennen pitkää. On tosin äkkipäätään vaikea kuvitella tilannetta, jossa alkaisin seurustella pyörätuolissa istuvan (tai kenenkään muunkaan) kanssa, mulla on yksiavioinen luonne ja surkea mielikuvitus :ashamed: Mutta jos hypätään sen asian yli, että miten itse tilanteeseen asti päästään, niin jos kemiat kohtaisivat, niin eiköhän siinä yksi pyörätuoli unohtuisi... Mulle kun merkitsee pään ja sydämen sisältö enemmän kuin muut seikat
 
Jos kemiat kohtaa, niin ei kyllä haittaa pätkääkään. Kuten ei kyllä paljon mikään muukaan, jos oikein roihahtaa. ;)
On ollut nuorempana joskus ns. peliä pyörätuolissa istuvan miehen kanssa, ja jos oma tilanne olis ollut toinen, niin tiedä, mihin se olisi johtanut. Mutta siis sillä, istuuko tyyppi pyörätuolissa vai ei tai puuttuuko siltä käsi ei kyllä siinä tilanteessa ole ainakaan itselle mitään merkitystä. Pikemminkin päinvastoin, vähän kuin erikoinen harrastus, se on aika eksoottista.
 
VALITETTAVASTI mulla ei kokemusta asiasta ;)
mutta muistan kunopiskeluaikana yks likkakaveri oli taivaassa kun sai kokemusta seksistä pyörätuolikaverin kanssa ja hoki miten on löytänyt itsensä nyt naisena,
Että tällainen kokemus on mulla, kuulotuntumalla :D

mua ittee kiihottaisi monenlaiset asennot :p
 

Yhteistyössä