Seksi pienikokoisen (alle 140 cm) tyttöystävän kanssa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Normikokoinen mies
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
N

Normikokoinen mies

Vieras
Kokeiltiin seksiä, mutta erektio lopahti, kun aloin jännittämään hänen pientä kokoa. Olen kokenut mies eli sen puolesta ei ole ongelmaa, mutta näin pienikokoinen nainen on minulle ihan uusi juttu. Saa nauraa, mutta jotenkin sitä jännittää työntyminen 30 cm kapeaan lantioon langanlaihojen jalkojen väliin... Lisäksi hän haluaa aika kovasti mikä vain lisää paineita.

Tiukkuuden takia pitäisi olla täysstondis, että onnistuisi.

Olisko ideaa, että olisin selälläni silmät kiinni ja tyttöystävä yrittäisi itse hoitaa homman sisälleen?

Kokeiltiin seksiä, mutta erektio lopahti, kun aloin jännittämään hänen pientä kokoa. Olen kokenut mies eli sen puolesta ei ole ongelmaa, mutta näin pienikokoinen nainen on minulle ihan uusi juttu. Saa nauraa, mutta jotenkin sitä jännittää työntyminen 30 cm kapeaan lantioon langanlaihojen jalkojen väliin... Lisäksi hän haluaa aika kovasti mikä vain lisää paineita.

Olisko ideaa, että olisin selälläni silmät kiinni ja tyttöystävä yrittäisi itse hoitaa homman sisälleen?

Oletko aivan varma, että et saa syytettä pedofiliasta?

Viimeksi muokattu:
Nou hätä, veliseni! Ne venyy ja paukkuu ihan uskomattoman paljon! Mitä pienempi nainen, sen venyvämmät "paikat". Voit ruveta ihan huoletta hommiin. Lämmität sen ensin, että mahlat alkaa virrata ja sit kun tuntuu valmiilta (koita kädellä, koska rupee pöksyissä valumaan) niin työnnyt sisään ihan normaalisti. Muista että nainen kuin nainen nauttii raiskausfantasiastaan. Älä kursaile vähän rajumpaakin menoa. Joku tuollainen penistä suurentava dildo voisi antaa mukavaa maustetta, eikä sulla olis huolta kestävyydestä. Tsemppiä matkaan. Älä unohda raportoida!

Tyttö 12 v.?

Viimeksi muokattu:
Kyllä se lopulta sinne hiljalleen ujuttautuu. Itsellänikin yksi (lähes) traumaattisen tiukka kokemus takana. Yhtäkkiä ikään kuin rusahti ja mela meni sisään. Tyttö huusi kauhista ja yritti työntää minua pois.

Jälkeenpäin selvisi että oli jotenkin saanut jännitystä vähän pienemmäksi juuri kun työnsin tosi kovaa.

Kannattaa vain makoilla paikoillaan kun vehje on juuri mennyt sisään niin tuore nainen voi sitä tunnustella rauhassa ja rentoutua.

Ikävän tiukalle ja terävälle tuntuu tuollainen suuaukko.

Olenn monet kerrat käynyt panemassa pientä hentoa naista. Aluksi kanssa vähän arvellutti, mutta kyllä se pienen naisen pillu venyy siinä kuin suuremmankin.

Viimeksi muokattu:
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä