Seksi naisen kanssa jolla huonot lantionpohjalihakset ja laskeumia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Toivoisin asiallisia kommentteja minulle vaikeaan asiaan.... Olen miettinyt onko miehelle seksi huonoa naisen kanssa, jolla huonot lantionpohjalihakset eikä todellakaan enää mikään kireä alapää.. geisha-kuulatkaan ei kovin kauaa pysy paikallaan minulla (tosin nyt on alkanut jumppa niihin, että teen lantionpohjatreeniä, jotta alapäähän saisi vähän tuntumaa..).
Minä naisena saan yhden yhdynnän aikana useita orgasmeja ja mieskin sitten tulee, mutta olen miettinyt onkohan mies silti tyytymätön seksiin kanssani... (yhden illan aikana saattaa meillä olla kaksikin yhdyntää ja todellakin molemmat tulee)... Kyseessä melko uusi kumppani, jolta en uskalla kysyä, kun asia on niin vaikea minulle ja itsetunnolleni, enkä haluaisi että minuun sattuu jos hän töksäyttää asian... Mietin voiko löysää naista kukaan oikeasti haluta ja nauttia seksistä (mistå voi päätellä että mies pitää seksistä kanssani.. ), jonka alapää on kärsinyt synnytyksistä.... Tiedän, että pitäisi uskaltaa kysyä mutta tähäm etten uskalla vielä kysyä vaikuttaa menneisyyteni....

Pliis, vastaa asiallisesti....

Jos mies laukeaa eikä se vaadi mitään kovin poikkeavaa, niin kyllähän se seksi silloin ihan määritelmälmän mukaan tyydyttää. Mutta toki se on aina kaikille kivempi, jos lantionpohjanlihakset ovat kunnossa. Ihanteellista on se kun se alapää "elää" eikä ole pelkkä luola, jota jyystää. Tosin tämä on pitkälti myös asennekysymys eli osaako supistella alapäätään.

Ja jos se mies ei täysi torvelo ole, niin kyllä se varmaan osaa keskustella töksäyttämättäkin varsinkin, jos alustat asian kertomalla olevasi angstinen ja epävarma.

Niin ei kyllä mitään ihmeellisyyksiä ole tarvinnut tehdä että kumpikin saa... Mutta mulle on jäänyt trauma omasta alapäästä ex-miehen pilkan vuoksi enkä meinaa uskaltaa puhua asiasta..
En tiedä kuinka usealla alatiesynnyttäneellä on jäänyt huonot lantionpohjalihakset ja muutoinkin löysentynyt alapää, mutta minulla näin on valitettavasti ainakin käynyt. Seksi toimii nykyisen kanssa ihan hyvin ja olen alkanut tehdä lähes päivittäin lantionpohjalihaksia, jotta lantionpohjalihakset kuntoutuisivat . Edellisen kanssa seksielelämå oli vaisua eikä sitten muutenkaan vaikeassa parosuhdetilanteessa jaksanut panostaa omaan lantionpohjan alueen hyvinvointiin ja nyt sitten koitan saada asian kuntoon...

Mutta jos olisi vinkkejä ja kokemuksia tästä aiheesta niin ottaisin ilolla vastaan....

Yhteistyössä