Seksi kysymyksiä

  • Viestiketjun aloittaja raahen nainen
  • Ensimmäinen viesti
raahen nainen
Eli itse nyt 18 neitsyyteni vei 17 vuotiaana eräs poika ja tota en nyt tiedä miten tämä masturbaatio toimii tai suihinotto mulla poikaystävä ja puhuu näistä avoimesti mikä on hyvä, mutta vaikeaa kun ei itse älyä. Ja olen harkinnut nettiseksiä miten homma toimii ja onko hyvä, että näin nuorena?
 
Neiti oikeakielisyys
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.03.2007 klo 15:19 mrturku kirjoitti:
Kuullostaa siltä, että et ole oikein kypsä vielä seksiin - et varsinkaan nettisellaiseen.

Tiesitkö muuten että kuulostaa- sana kirjoitetaan yhdellä L-kirjaimella??
 
kuules
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.03.2007 klo 15:19 mrturku kirjoitti:
Kuullostaa siltä, että et ole oikein kypsä vielä seksiin - et varsinkaan nettisellaiseen.
Hei mrturku ! Sulle pointsit !! Mä oon luullu kun oon lukenut näitä sun kirjotuksias, että sä panet kaikkea mikä liikkuu, mutta osaathan sä ihan oikeesti ajatellakin ! Hienoo !! :flower: =) Sä oot jätkä !! :p
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.03.2007 klo 15:14 raahen nainen kirjoitti:
Eli itse nyt 18 neitsyyteni vei 17 vuotiaana eräs poika ja tota en nyt tiedä miten tämä masturbaatio toimii tai suihinotto mulla poikaystävä ja puhuu näistä avoimesti mikä on hyvä, mutta vaikeaa kun ei itse älyä. Ja olen harkinnut nettiseksiä miten homma toimii ja onko hyvä, että näin nuorena?
Yks huonoimmista provoista mitä täällä on ollu...
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.03.2007 klo 17:43 Neiti oikeakielisyys kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.03.2007 klo 15:19 mrturku kirjoitti:
Kuullostaa siltä, että et ole oikein kypsä vielä seksiin - et varsinkaan nettisellaiseen.

Tiesitkö muuten että kuulostaa- sana kirjoitetaan yhdellä L-kirjaimella??
Ai siis näin vai?

KuuLostaa

Heh :LOL: :LOL:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.03.2007 klo 17:51 kuules kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.03.2007 klo 15:19 mrturku kirjoitti:
Kuullostaa siltä, että et ole oikein kypsä vielä seksiin - et varsinkaan nettisellaiseen.
Hei mrturku ! Sulle pointsit !! Mä oon luullu kun oon lukenut näitä sun kirjotuksias, että sä panet kaikkea mikä liikkuu, mutta osaathan sä ihan oikeesti ajatellakin ! Hienoo !! :flower: =) Sä oot jätkä !! :p
Kiitos, kiitos. Panisin varmasti enemmänkin, mutta on noita rajoitteita: kiire, työ, halukkaiden naisten puute, ruma ulkonäkö, pieni pili, huono sydän, heikko näkö,....kaksoiskonsonannttien kirrjjoittushhäirriö, ym....
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.03.2007 klo 15:14 raahen nainen kirjoitti:
Eli itse nyt 18 neitsyyteni vei 17 vuotiaana eräs poika ja tota en nyt tiedä miten tämä masturbaatio toimii tai suihinotto mulla poikaystävä ja puhuu näistä avoimesti mikä on hyvä, mutta vaikeaa kun ei itse älyä. Ja olen harkinnut nettiseksiä miten homma toimii ja onko hyvä, että näin nuorena?
Minkä ikäinen sun poikaystävä on?
 

Yhteistyössä