Seksi ja kuukautiset

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailin vaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailin vaan

Vieras
Harrastatteko seksiä kuukautisten aikaan? Olen seurustellut itseäni 7v. vanhemman miehen kanssa nyt puolisen vuotta ja hän on ilmaissut ettei todellakaan haittaa kuukautiset sekstaamista. Itse en niinkään ideasta syttynyt...
Miten teidän parisuhteissa toimitaan? Onko mies halukas niinä päivinä tai oletko itse?
En ole täysin tyrmännyt ajatusta mutten ole koskaan ennen törmännyt tälläiseen.

En ole ikinä tykännyt seksistä menkkojen aikaan, olen jo niin kipeekin sillon että ei tulis yhtään mitään ja se sotku mikä vuodosta tulis..no thank you..

Harrastatteko seksiä kuukautisten aikaan? Olen seurustellut itseäni 7v. vanhemman miehen kanssa nyt puolisen vuotta ja hän on ilmaissut ettei todellakaan haittaa kuukautiset sekstaamista. Itse en niinkään ideasta syttynyt...
Miten teidän parisuhteissa toimitaan? Onko mies halukas niinä päivinä tai oletko itse?
En ole täysin tyrmännyt ajatusta mutten ole koskaan ennen törmännyt tälläiseen.

Meillä menee toisin päin. Emäntä haluaisi minä en. kokeiltu on ,mutta sotku tappaa erotiikan.

Nyt ihan viimeaikoina on ollu masukipua menkkojen aikaan, ei ollut troppia ottaa, joten jäi väliin.:confused:

Normaalisti kyllä harrastan seksiä kuukautisten aikana. Melko niukkaa vuotoa mulla on aina ollut, että en nyt mitään erityisen hirveää sotkua ole saanut aikaiseksi.

Ja käytän tamponia - mun mielestä se on siistimpää. Voi vaikka harrastaa extemporee jossakin. Ei ole mitään vaippoja mitä tarttee nykiä housuista ja pimppa ei vuoda niin nopeasti kun siellä on ollut tamponi ja aloitusnäkymäkin on kliinimpi.:D

En harrasta eikä mieskään välitä. Yhden kerran kokeiltiin ja siinä meni lakanat ja patjat pilalle kun sotkua tuli. Joku pyyhe perseen alla ei siinä auta eikä mitkään tampaksit pimpassa.

Kyllä tuli nyt viimeksi kokeiltua useampana päivänä..Olin todella kipeä ekana vuotopäivänä eikä lääkkeet auttaneet mutta ihme ja kumma seksin jälkeen kivut pysyi poissa 9 tuntia!
Mies on aina ollut innokkaampi kokeilemaan ja päätin minäkin nyt rohkaista mieleni. Kyllähän sitä sotkii itsensä siinä touhussa mutta pyyhe takapuolen alle niin ei ainakaan sänky sotkeennu.

Eksän kanssa kyllä harrastettiin menkkojenkin aikana, pyyhe alle vain. Nuolin pillun sijasta persettä.
Ja pimppaakin voi nuolla kun pitää tamponia. Naru vaan taakse.:D
Tietenkin just käyty pesulla ja puhdas tamponi laitettu!

Se on muuten erikoista, että kun kiihottuu niin pimppanesteet tulevat läpi, mutta veri ei (kun tamponi). Oletteko huomanneet?

Se on muuten erikoista, että kun kiihottuu niin pimppanesteet tulevat läpi, mutta veri ei (kun tamponi). Oletteko huomanneet?
c46a59f1e3bc92a3217a3b2287acdd75.jpg
:confused:

No itse en tamponia käytä kun siitä aina tulee hiivatulehdus :(
Mutta jos menkkojen aikana kunnolla kiihottuu, niin kiimalimaa sieltä vaan tulee, ei verta.

Ja juu, menkkojen aikaan harrastetaan seksiä ihan normaalisti, ei haittaa kumpaakaan.

No itse en tamponia käytä kun siitä aina tulee hiivatulehdus :(
Mutta jos menkkojen aikana kunnolla kiihottuu, niin kiimalimaa sieltä vaan tulee, ei verta.

Ja juu, menkkojen aikaan harrastetaan seksiä ihan normaalisti, ei haittaa kumpaakaan.
mutta miten se on mahollista ettei sieltä tule verta? siis kyllä mulla on ainakin sen verran runsas vuoto että varmasti tulis vertakin :o

Yhteistyössä