seksi hiivan jälkeen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jassu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jassu

Vieras
elikkä mulla oli aika ärhäkkä hiiva hetki takaperin. Otin siihen 3 päivän gyno-daktarin kuurin mikä loppui pari päivää sitten, eli en ole ottanut sitä nyt enää kahtena iltana.
Tänään mies käy tosi kuumana ja itseäkin vähän kiinnostaisi touhuilut, mutta uskaltaako sitä jo touhuta? eli onkohan se hiiva varmasti nyt mennyt ohi ettei mieheen enää tarttuisi?

on se...jos oireet helpottaneet käy sen jälkeen vain pesulla ja jos sul on maustamatonta jogurttia/piimää/viiliä kotona voit touhuilujen jälkeen sipasta sitä alapäähän... ei hiiva ole este...

Kokeile apteekista emätinpuikkoja nimeltä Gynolact. Ovat paikallisesti käytettäviä (emätinpuikkoja) maitohappobakteeri (tms.)puikkoja, jotka auttavat luonnollista vastustuskykyä palaamaan emättimeen. Minulla auttoi jatkuvien hiivatulehdusten kanssa. Eikä maksanut kuin 12 e ja hiivakuuri aina 18e. Miksi asiasta ei mainita ikinä Missään..??!

Alkuperäinen kirjoittaja Osta..:
Kokeile apteekista emätinpuikkoja nimeltä Gynolact. Ovat paikallisesti käytettäviä (emätinpuikkoja) maitohappobakteeri (tms.)puikkoja, jotka auttavat luonnollista vastustuskykyä palaamaan emättimeen. Minulla auttoi jatkuvien hiivatulehdusten kanssa. Eikä maksanut kuin 12 e ja hiivakuuri aina 18e. Miksi asiasta ei mainita ikinä Missään..??!

Peesi!! Olen myös heti tulehduksen alkuvaiheessa saanu hiivan kokonaan noilla pois! Suosittelen!