Seksi ei tunnu miltään

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tunnoton
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tunnoton

Vieras
Moi!

Onko minulla kohtalotovereita, joilla seksi ei enää tunnu synnytyksen jälkeen juuri miltään? Minulla on tällainen ongelma. Itselläni on kaksi lasta. Tämä vaiva oli jo esikoisen (kohta 3 v.) jälkeen ja tuskin toinen synnytys helpotti tilannetta. Miehen mielestä paikat tuntuu samoilta, mutta itselläni homma ei tunnu miltään. Lantionpohjanlihakset ovat kohtalaisessa kunnossa, ainakin miehen mielestä. Voikohan tälle asialle tehdä jotain? Olishan se ihan kiva vielä itsekin saada nauttia kyseisestä touhusta.

Kiitos kaikille vastanneille jo etukäteen!

Hmm. Onko ongelma siis synnytysten välillä ollut koko ajan? Vai oletko vasta synnyttänyt? Minullakin tuntuu seksi huomattavasti vähemmän, kuin ennen lasta. Vaatii varmasti paljon "harjoitusta".

Kannattaa ensisijaisesti treenata lantionpohjalihakset kuntoon. Tämä auttaa tuntumaan huomattavasti! Mulla ei kans ekan 3kk:n aikana tuntunut juuri miltään, mutta jumppakuulien ansiosta tunto palasi, ja itseasiassa O:t on paljon voimakkaammat kuin ennen synnytystä. ;)

Itselläni esikoisen synnyttäminen löysytti paikat. Toisen lapsen synnytyksen jälkeen tilanne ei pahentunut eikä parantunut. Valitettavasti minulla vagina ei ole koskaan palautunut täysin ennalleen. Toisaalta seksin osalta olen oppinut tuntemaan vaginan sisällä asioita paremmin. Esimerkiksi aiemmin en tuntenut vaginassa syvällä mitään, nyt taas orgasmit tulevat tosi voimakkaasti samalla kun kiihottaa klitorista ja mies joko työntyy sisään tai käytän dildoa. Ristiriitaa on siinä, että ennen synnytystä esim. masturboinnissa kiihotin vain klitorista. Synnytyksen jälkeen olen huomannut, että saan nautintoa myös siitä, että vaginaa venytetään, jolloin riittävästi vaginaa venyttämällä (esim. paksu dildo) saan todella järeitä orgasmeja.

Lantiopohjalihasten treenaaminen pitää tehdä itse, vaikka mies sanoisikin, että puristelu tuntuu hänestä hyvältä. Lantiopohjalihaksilla mielestäni saa juuri ne vaginan loppupään lihakset kuntoon. Toki treenaaminen on turhauttavaa, kun sitä pitää tehdä kuukausia ja kuukausia ennenkuin tuloksia näkyy.

Sanoisin siis niin, että huonoa on se, että miehen normaalikokoinen kalu ei tunnu enää niin hyvältä kuin ennen. Hyvää on taas se, että tunnen paremmin erogeenisiä alueitani enkä häpeile kehoani enää entisellä tavalla, joten kokonaisuudessaan seksielämäni on parantunut.

Ehkä esileikki ei ole tarpeeksi kiihottavaa sinulle tai ehkä kyse on pään sisällä olevasta asennoitumisongelmasta. Ennen kuin lantionpohjasi on paremmassa kunnossa, niin voisitko ajatella hankkivasi isompikokoisen dildon, jolla saat taas tuntemuksia peliin? Myös liukuvoidetta ja tarvittaessa vaikkapa eroottisen materiaalin katselua voit käyttää, jos tuntuu, että niillä tavoin saat tarvittavaa kiihoketta. Myös imettämisvaiheessa hormonitaso on erilainen, joten voi olla, että hormonisi eivät ole vielä sillä tasolla, jossa niiden pitäisi olla. Kannattaa siis antaa itselle aikaa ja jos intoa riittää, niin vaikka kokeilla kiihottamista eri tavalla, josko se tuntuisi paremmalta kuin perinteinen yhdyntä siis sitä klitorista unohtamatta (käsi- tai suuseksi).

tuntuu, ei tunnu, EI KIINNOSTA, ei pätkääkään.
Niin meillä.

6kk synnytyksestä (eka sektiolla) ja paikat edelleen todella kosketusarat.
Ei tee mieli antaa kenenkään koskea. Seksi on turhauttavaa..ei kiinnosta.
Miten saa halut takaisin? Sen itse haluaisin tietää.

Jep, täällä halut palasivat korkoineen kun vähensin imetystä. Eli n. 8 kk mentiin aika matalalentoa, eikä siinä seksi tuntunut miltään kun ei edes tehnyt mieli. Nyt sitten peitto heiluu lähes joka toinen päivä, tosi hurjaa.. Kyllä ne hormonit huolehtii halujen palaamisesta, älkää huolehtiko! =) Sitä pitikin kysyä ap:lta, että onko haluja? Tekeekö edes mieli? Vai onko se vaan siitä kiinni ettei mies tunnu?

Kiitos vastauksista!
Haluthalulle: Haluja on ja mieli tekee ja fiilikseen pääsee helposti. Enkä edes mieti, että noniin kohta ei tunnu miltään. Mutta kyllähän se alkaa ottaa kupoliin, kun suurinpiirtein saa kysyä mieheltä, että joko oot sisällä. Imetyksen lopetin kokonaan vajaa kuukausi sitten, mutta toistaiseksi sillä ei ole ollut vaikutusta. Olishan se kiva, että hommasta sais vielä itsekin jotain nautintoa, kun ikää on kuiteskin vasta kolmekymmentä. Pitääkö tässä mennä johonkin hoitoon vai mitä? Kertokaa te viisaammat.

Oletko treenannut lantiopohjan lihaksia? Minulla nimittäin nuo lihakset aika heikossa kunnossa ja luulen, että se on se mikä minulla johtaa samanlaiseen "tunnottomuuteen". En ole vaan koliikkilapsen äitinä juuri jaksanut treenailla, tuntuu toisarvoiselta lepäämiseen verrattuna, mutta on johtanut siihen ettei seksi juuri kiinnosta. Pitäisi panostaa treenaamiseen ja päättää itselleen vaikka päivät jolloin treenata.

Yhteistyössä