Seksi & aloitteen tekeminen.. miksi se on niin vaikeaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Yyhh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minua taas ärsyttää, kun itse joudun aina olemaan se aloitteen tekijä :( mies kyllä haluaa seksiä, on sanonut sen itsekin, syttyy aina kun teen aloitteen. Muttei koskaan itse tee aloitetta :( Alkaa tuntua siltä, etten taida olla kovin haluttava :(

totuin kyllä ed.suhteessani torjutuksi tulemiseen ja siihen, että miehellä vain lopahti tai ei seissyt.
en ottanut itteeni, aloin kyllä himoitsemaan kestävää kalua.
nyt minulla on sellainen mies, jolla on ja jolla seisoo pienimmästäkin ja kestää, niin että laukean ensin.
nykyään laukean ehkä liiankin nopeasti(joskus en uskonut vuosiin saavani ikinä orgasmia).
Minulla on myös niin, että panettaa ja en saa tehtyä aloitetta, olen ollut kyllä todella ronski,
joten ei ei siitä minun siveyspuolestani kyse.
vaan se on se, että sitten en saa peruttua sitä, jos ehdotan.
liekö se, että minut on raiskattu useampaan kertaan.

mikä oikeastaan on aloitteen tekemistä? itse monesti ns. huijaan miehen tekemään aloitteen esim. provokatiivisella vaatetuksella taikka itseni esittelyllä niin, että tiedän että miestä alkaa panettaa. Sitten se tulee "vonkaamaan" eikä se edes tajua että minähän sen aloitteen tein! ;)

miksi tehdä näin? Miksi kaiken pitää olla kuin jotain shakkia? Miksei vaan sanota suoraan ja sillä hyvä? Mitä tästä hyödytään?

Kysy vaan suoraan haluaako miehesi panna. Vastausmahdollisuuksia on monesti vain muutama.

Miksi naiset tekee tästä(kin) asiasta tähtitiedettä?
Älkää nyt hyvänen aika miettikö liikaa näitä(kin) juttuja. Liika analysointi pistää vain mielikuvituksen jylläämään ja lopulta itsekkin uskotte, että miehenne on sovinistinen sika, kun ei väsyneenä syttynyt hepeneisiin.

Huomiota ja ripaus hellyyttä, milloin vain missä vain. Arkena ja juhlana, pitää mielenkiinnon vireillä.

Alkuperäinen kirjoittaja kysynpä vaan;29286723:
miksi tehdä näin? Miksi kaiken pitää olla kuin jotain shakkia? Miksei vaan sanota suoraan ja sillä hyvä? Mitä tästä hyödytään?

Kysy vaan suoraan haluaako miehesi panna. Vastausmahdollisuuksia on monesti vain muutama.

No esimerkiksi siksi näin, että minusta se aloitevaihe on kiihottava. Enkä nyt puhu niistä seksihepenistä tai kynttilöistä, vaan siitä, että on kutkuttavaa katsoa että syttyykö toinen, tai olla itse "sytytettävänä". En halua että lämmittely kuitataan sillä että kysytään että "haluatko panna?". Enhän voi välttämättä itse vielä tietää siinä vaiheessa, haluanko! Ainoa poikkeus on tapaus jossa olen mahdollisesti jo niin kuumana että todellakin haluan miehen sisälleni heti, mutta muuten, siitähän se riippuu, miten se lämmittelyvaihe sujuu. Jos joku mies ei tätä tajua niin onpahan pälli. Se shakki just on ihanaa ja kihelmöivää ja kuumottavaa.

No esimerkiksi siksi näin, että minusta se aloitevaihe on kiihottava. Enkä nyt puhu niistä seksihepenistä tai kynttilöistä, vaan siitä, että on kutkuttavaa katsoa että syttyykö toinen, tai olla itse "sytytettävänä". En halua että lämmittely kuitataan sillä että kysytään että "haluatko panna?". Enhän voi välttämättä itse vielä tietää siinä vaiheessa, haluanko! Ainoa poikkeus on tapaus jossa olen mahdollisesti jo niin kuumana että todellakin haluan miehen sisälleni heti, mutta muuten, siitähän se riippuu, miten se lämmittelyvaihe sujuu. Jos joku mies ei tätä tajua niin onpahan pälli. Se shakki just on ihanaa ja kihelmöivää ja kuumottavaa.

Turha se on mihinkään soidinmenoihin aikaa tuhlata. Hommiin vaan.

Tai ehkä kyse ei ole aina miehen ymmärryksestä vaan siitä ettei nainen ilmaise halujaan ja tarpeitaan tarpeeksi selvästi? Miksi tässäkin piti taas miehiä syyttää?