seksi alkaa pierettää??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hävettää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hävettää

Vieras
onko muilla vastaavaa? eli seksin aikana, etenkin takaapäin kun mies ottaa vhän "ronskimmin" niin minusta tuntuu että alkaa pierettää ihan kamalasti...siis kertaakaan ei mtn ole tullut mutta sellainen tunne että kohtaa tulee ilmaviavoja kasa ulos jos jatkuu vielä hetkisenkin kauemmin...huvittavaa mutta aika häiritsevää.
mistä johtuu?

Mulla ei ole onneksi tuota ongelmaa, mutta sensijaan lantionpohjan lihasten harjoittelusta saan aina valtavat ilmavaivat! Tuosta syystä en viitsi ikinä niitä jumpata.

mulle tulee seksin aikana ihan hirveä kusi hätä vaikka olisin just ennen käyny pissalla... mistä johtuu? inhottavaa kun tuntuu et ihan just tulee pissa ja sitte pitää pinnistellä vastaan eikä pysty nauttimaan saati et uskaltais antaa orkun tulla ties vaik pissa tulis samalla..

Alkuperäinen kirjoittaja hävettää;22467780:
onko muilla vastaavaa? eli seksin aikana, etenkin takaapäin kun mies ottaa vhän "ronskimmin" niin minusta tuntuu että alkaa pierettää ihan kamalasti...siis kertaakaan ei mtn ole tullut mutta sellainen tunne että kohtaa tulee ilmaviavoja kasa ulos jos jatkuu vielä hetkisenkin kauemmin...huvittavaa mutta aika häiritsevää.
mistä johtuu?

pumppaako se sua persereikään?Ei oo ihme jos tulee ilmavaivoja...

No mitä sitten. Kyllähän kaikki se pumppaaminen vaikuttaa suolistonkin puolelle. Mun akalla monesti pääsee pikku kaasupurkauksia seksin aikana mutta ei ne kumpaakaan häiritse. Kevyesti naurattaa ehkä.

Yhteistyössä