Alkuperäinen kirjoittaja tiukkis:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
En mä tiedä ketään, joka näin toimisi. Meillä on kummallakin täysi vapaus liikkua, ei kiellä mies enkä kiellä minäkään.
Meidän kaikki ystäväpariskunnat kulkevat ihan vapaasti just missä haluavat, ei ole yhtään paria, jossa kumpikaan rajoittaisi toisen menemistä.
En minäkään. Mutta siitä minä pidän kiinni, että jos on mahdollista niin ilmoittaa ennen menoa siitä menostaan tai sitten jossain vaiheessa kertoo kuinka kauan menee (ei nyt kyse baarireissuista). Tarkoitan siis tällä sitä, että jos tietää viikkoa ennen että perjantaina on harrastusporukan saunailta, niin kertoo siitä aikaisemmin kuin saunailtapäivänä.
No tämähän nyt on itsestäänselvää!
Se, että suhteessa saa liikkua vapaasti, ei vie pois sitä tosiasiaa, että perheen etu on aina ykkösenä. Meillä ei koskaan tarvitse vängätä siitä, että toinen haluaisi omalle menolle, kun se olisi vaikeaa toteuttaa. Mies peruisi heti oman menonsa jos aiheuttaisi mulle vaikeuksia -tai toisin päin. Mies kysyy, että onko meillä jotakin tänä perjantaina, menisin tuonne ja tuonne ja sitten asia sovitaan. Tietenkin tiedän missä mies on minäkin iltana ja mies tietää missä mä olen. Mutta ei tämä ole mitään ilmoitusvelvollisuutta vaan normaalia käytöstä parisuhteessa.. Miten ihmeessä perhe-elämä voisi toimia, jos ei nyt suunnilleen tiedä missä toinen liikkuu?
No, nämä on mulle yksinkertaisia perusasioita suhteessa, ja jos mies ei osoittaisi niitä kunnioittavansa, niin enpä olisi edes perhettä alkanut hänen kanssaan perustamaan! En koskaan voisi olla sellaisen lusmun kanssa, jonka kanssa ei oltaisi samaa mieltä siitä mitä perhe-elämä on.