Sekö on parisuhteessa luottamista, että puolisolle on ilmoittauduttava..

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja Heluna:
No jos on jotain pakko ilmottautumisii armeeja meiningillä niin erijuttu, mut tarkottikohan ystäväs nyt ihan sitä?
Tarkoitti. Ja se on ahdistavaa, mun korvaan ainakin. Eihän sellaises normaalis ilmoittautumises ole mitään vikaa, sehän on jopa suotavaa :D
Huono ennuste tuollaisella suhteella. Aivan kuin mies olisi pikkupoika joka menee nurkan taakse tupakalle heti kun äidin silmä välttää ja äiti sitten haistaa hengitystä mennen tullen. Yöks.

en ymmärrä
Kyllähän se minuakin korpeaisi jos toinen katoaisi koko päiväksi ilmottamatta mitään. Huomaavaista on ilmotella ees vähän itestään. Ja just se,että kyllä niistä omista menoista neuvotellaan,se toinenhan jää sitten kotiin lapsien kanssa.

Yhdessähän tätä perhettä pyöritetään ja se ei kyllä toimi jos toinen juoksee omissa menoissaan pelkällä ilmoituksella,että nyt lähen.

papukaijan ruokottomat puheet
Alkuperäinen kirjoittaja heluna:
Alkuperäinen kirjoittaja papukaijan ruokottomat puheet:
Onkohan siinä vaimossa jotain tosi spesiaalia? Muussa tapauksessa en ymmärrä, että millainen mies tuollaiseen touhuun alistuisi.
Voisko olla että samat samat säännöt koskee vaimookin??
Voi tietenkin olla... Mä olen kerran elämässäni jättänyt yhden poikaystäväehdokkaan, jolle olisi koko ajan pitänyt olla luurissa tilittämässä menemisiään. (Kummallakaan ei ollut lapsia! :attn: )

Yhteistyössä