Sekin ilo elämästä kielletty!

millipilli
Mulla oli vähän ristiriitainen olo Helsingissä asuessa kun talon järjestyssäännöissä oli kohta: "Nurmikolla ei saa kävellä silloin kun se on kielletty" :eek: öö... aijaa?
 
Mä ymmärrän oikein hyvin ettei esim.kerrostalossa saa parvekkeella tai ikkunalaudalla ruokkia lintuja.Se on tosi kiva asua sitten alempana ja kuurailla niitä linnunpaskoja parvekkeelta ja omilta ikkunalaudoilta,anteeksi nyt vaan.Mutta se mua raivostutti ihan äärettömästi kun asuttiin kerrostalossa ja yläkerran pappa ruokki niitä lintuja ja oravia.Omalla partsilla ei voinnut pitää mitään kun ne kävi sitten sotkemassa muidenkin parvekkeet.Ja lasta ei voinnut nukuttaa parvekkeella kun ne oravat hyppivät partsilta partsille kun menivät sen papan ruokintapaikalle.Pappa itse istui lasitetun parvekkeen takana ja tyytyväisenä katseli "ystäviään" ja muut kirosi.Meillä kun ei niitä lasituksia ollut eikä vuokra-asuntoon niitä todellakaan haluttu itse kustantaa.
Niistä oravista tuli jopa niin röyhkeitä että jos pidit parvekkeen ovea tai ikkunaa auki niin sisään ne tulivat.Sitten kävikin isännöitsijä sanomassa papparaiselle että niitä elukoita ei saa ruokkia parvekkeella tai pitää mitään lintulautaa ikkunalaudalla.
Muuten se oli oikein kultainen ja ihana pappa.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Taratello:
Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:
Mulla oli vähän ristiriitainen olo Helsingissä asuessa kun talon järjestyssäännöissä oli kohta: "Nurmikolla ei saa kävellä silloin kun se on kielletty" :eek: öö... aijaa?
:LOL: :LOL: :LOL:
Täällä maalla tulee mieleen, että taka-ajatuksena on varmaan laittaa keväällä kun lumet alkaa sulamaan, nurtsille kieltomerkki ettei se mene heti litimärkänä osittain jäässä ollessaan ihan mutavelliksi. Kun routa on sulanut, nurtsin juuret kestää tallaamista ja kulutusta ihan eri lailla.

OT :)
 

Yhteistyössä