Sekava kierto,sekava tilanne *huoh*! Taas kysymys Teroista ja clomeista...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jennyli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Jennyli

Aktiivinen jäsen
26.07.2006
2 563
0
36
Huoh, tekisi mieli päästää pari kirosanaa kun ottaa niin päähän tää oma kroppa ja se ettei se voi toimia kunnolla!! :kieh:
Tänään on taas sellainen päivä jolloin tuntuu etten raskaudu ikinä ja luonto on mua vastaan tässä vauva-asiassa :ashamed:
Mutta asiaan.....

Mulla on ollut ongelmana tiputteluvuodot ja oon tutkimuksissa julkisella. Mitään suurempaa syytä musta ei oo löytyny, tosin progesteroni oli hieman alhaalla ja syön nyt Teroja toista kiertoo.
Viimekierto meni ok, ovis tapahtui eikä tiputteluakaan ollut. Mutta tässäkierrossa tiputtelu alkoi kp 14 ja aloitin Terot kp 15 (kierto jäi ovuloimattomaksi).
Nyt kp 23 ja tiputtelu on jatkunut yhtämittaisena teroista huolimatta!!
Tänään kuitenkin vuoto runsaantunut,tippuu ihan kun käy pissalla ja vesi värjääntyy. Vuoto on jo verta ei tuhrua ja pientä mahakipuakin on!!
Huomena olisi viimeinen tero ja ihmettelenkin voiko nämä olla jo menkat?!
Nyt kun on viikonloppu niin en voi kysellä poliltakaan *huoh*!
Normaalisti mun kierto on 32 päivää,viimeksi 36.

Ongelma mulla on se että mun pitäis aloittaa ekaa kertaa Clomit kp 3. Ja nyt en tiedä koska ne aloitan kun kaikki on niin sakaisin :/ Onko tämä tuhrua vai menkat vai mitä tää on?!
Uskallanko aloittaa clomit maanantaina vai odotanko vielä runsaampaa vuotoa kun terot ovat loppuneet?!

Huoh, eikö jo se riittäisi ettei ovuloi mutta kun kiusana on ollut jo 2-vuotta nämä tiputtelut joille ei kukaan ole vielä parannusta löytänyt :ashamed:

Anteeksi tämä valitus!! :$ Ja kiitos vastauksistanne :flower:

Yhteistyössä