Sekasauna, kenen kanssa ok?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja min
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

min

Vieras
Jäi viime kesältä vaivaamaan, että olenko oikeasti tosi niuho, kun en suostunut saunomaan mökillä alasti, kun mukana olivat mieheni ja hänen siskonsa miehensä kanssa. Kaikki muut saunoivat alasti, mutta minä pidin koko ajan uikkaria päällä. Miehen siskolla ei tietysti ollut tuossa mitään ongelmaa, kun paikalla olivat veli ja oma mies, mutta minä en missään nimessä halunnut riisuuntua siskon miehen edessä. Käytiin siinä uimassakin ja saunottiin moneen kertaa, joten pakostihan siinä olisi kaikki ollut näkyvillä. Miehillä tuo on jotenkin helpompaa, kun ei ole niin paljon peitettävää....

Tuntuu vain, että pitivät hieman outona mun häveliäisyyttäni. Jossain savusaunassa tms. homma olisi ehkä ihan ok, mutta tuohon en vain pystynyt...

Miten teillä, minkälaisella porukalla teidän mielestä sekasauna on vielä ok? Olenko ihan outo?

Minä meen vaan miehen kanssa, sekasaunoja en harrasta ja tuntisin oloni vaivautuneeksi vaikka oisin uikkari päällä. Mies tehköön kuten tekee, en vahdi hänen saunomistyyliään ja vapaampia se suku onkin kun omani.

Minä vissiin sitten en ole niuho. Mun puolesta mieheni saa mennä sekasaunaan kenen kanssa vaan, ja minä voin myös mennä kenen kanssa vaan. Tosin itse saunon todella harvoin. Mutta esim. viime kesänä kävimme siskoni ja hänen miehen kanssa ulkomailla ja nakurannalla pariin kertaan - porukalla alasti tottakai.

En kyllä menisi saunaan omien veljienikään kanssa, enkä isäni. Eli saunaseuraksi (siis ilman vaatteita) kelpaavat vain oma mieheni, lapset sopivaan ikään asti sekä toiset naiset.

Ah, mä kun kuvittelin, että mä olen jotenkin poikkeuksellisen rajoittunut :) on siis näköjään ihan normaalia...mies saa toki saunoa miten tahtoo...

Miehen siskon mies tosin hoiti mökin loppusiivouksenkin (vuokramökki) alasti... :O olin kyllä vähän vaivaantunut tuosta...

Ei mitään ongelmaa, ennenkuin joku alkaa tekemään siitä ongelman. Olemme usein mökkisaunassa ystävien ja sukulaisten kanssa ilman rihman kiertämää. Jos joku joukossa alkaa tekemään siitä omalla käytöksellään ongelman, niin tyyppiä ei kutsuta enää saunomaan. Tosin eipä ole sellaista tilanneta vielä tullut. Ja on meidänkin ystäväpiirissä pari, jotka eivät tule koskaan saunaan. Oma valinta.

mä oon ollut muiden kanssa vaan uikkarit päällä. ja joskus isommalla kaveriporukalla on käyty tai mies on käynyt nin et on ollut joku nainenkin mukana, mutta sillon kakilla uikkarit.

alasti en menis.

Alkuperäinen kirjoittaja mä .;22126415:
mä oon ollut muiden kanssa vaan uikkarit päällä. ja joskus isommalla kaveriporukalla on käyty tai mies on käynyt nin et on ollut joku nainenkin mukana, mutta sillon kakilla uikkarit.

alasti en menis.

Nojoo..on sitä oltu jossain uimasaunassa sekasin uikkareissa. Mut alastomana en mee.

Saunon vaan oman miehen ja lasten kanssa ja toki uimahallissa pakostikin muiden naisten kanssa, siihen se sitten jääkin. Ikinä en menisi nakuna saunaan esim. kaverieni tai suvun naisten tai miesten kanssa...en edes oman äitini. Olen kai poikkeuksellisen häveliäs mutta siihen kai on jokaisella oikeus.

Ei uskalla saunoa oman veljen kanssa, HUOH.

Pelkäätte, että veli huomaa karvoituksen?

Luulin, että tuollainen häviliäisyys on vain rajoittuneilla teineillä jotka eivät uskalla karvojen puhjettua enää saunoa perheen kanssa.

[QUOTE="vieras";22126656]Ei uskalla saunoa oman veljen kanssa, HUOH.

Pelkäätte, että veli huomaa karvoituksen?

Luulin, että tuollainen häviliäisyys on vain rajoittuneilla teineillä jotka eivät uskalla karvojen puhjettua enää saunoa perheen kanssa.[/QUOTE]

Miten niin ei uskalla? Minä ainakaan en halua, en isän, äidin, veljien, anopin enkä kenenkään muunkaan tutun kanssa. Mieluiten saunon ihan itsekseni.

Saunomisen ja uimisen jälkeen pitää kuitenkin pestä itsensä, tai mä ainakin pesen, että sama kai se olisi sitten alasti saunassakin istua. Pesu kuitenkin pitää tahdä ilman uikkaria.

[QUOTE="vieras";22126698]Saunomisen ja uimisen jälkeen pitää kuitenkin pestä itsensä, tai mä ainakin pesen, että sama kai se olisi sitten alasti saunassakin istua. Pesu kuitenkin pitää tahdä ilman uikkaria.[/QUOTE]

No mä siis hoidin tämän niin, että peseydyin yksikseni sillä aikaa kun miehet olivat uimassa. En tietenkään uikkari päällä...

Yhteistyössä