Sekä lihavissa ETTÄ laihoissa ärsyttää...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nyt naiset!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nyt naiset!

Vieras
...se, että joka helve*in suupalaa kohden pitää ripittäytyä siitä mitä on syönnyt, mitä ei ole syönyt ja mitä tulee syömään. Mistä kohtaa turvottaa, miten on liikkunut, mikä on ruuansulatuksen tila, hiilarit, protskut, pettänyt/pysynyt itsekuri. Käy lounaalla naaraan kuin naaraan kanssa, niin puolet pöytäkseskustelusta pyörii tän ruoka-ripittäytymisen ympärillä. Ihan kuulkaa painosta riippumatta.

Jeesus, mua ei kiinnosta! Mä en halua kuulla tota litaniaa uudestaan ja uudestaan päivästä toiseen, syökää se riisi, ette te tarvii mitään synninpäästöä, vaikka olisitte vetäneet eilen pullaa ja muutenkin ihan hirveesti hiilareita, kun ''sitä tää pimeys teettää''. Vihoviimeiseksi mä haluan kuulla itseni menevän mukaan moiseen, pelkästään small talkin takia. Koska mä en halua ajatella mun kropasta pahaa, vain koska se on kohteliasta.

(Ja muuten, se jos mikä välillä ärsyttää muita naisia -kokoon katsomatta- jos ilmoittaa ettei ole kiinnostunut laihduttamisesta, vaikka varaa olisi, sillä on tyytyväinen kroppaansa sellaisena kuin se on, ja kehujakin satelee.)

Rauhoitu! Ja lopeta yleistäminen! Minä en ripittäydy syömisistäni. Vetelen naamaani, mitä haluan ja kuinka paljon haluan. :D

P.S. Tervetuloa lounaalle mun kans! Ei tarvi kuulla selityksiä syömisistä. Voidaan keskittyä ihan vaan syömiseen.

Ei kaikki laihatkaan mitään vahdi koko ajan. Mua ärsyttää semmoset jotka ensin vetää ruokaa ihan simona ja sit ne valittaa kuinka ne katuu ja laskee millä me saa aen kulutettua. Aika raskaan kuulosta elämää.

Ja mua ärsyttää kun pitää koko ajan vahtia toisten kiloja. Eikö se jumalauta riitä, että pitää huolen niistä omista kiloistaan. Tarvi toisten painoon puuttua millään tavalla. Se jäkättäminen ei auta asiaa millään tavalla.

• Tykkää
Reactions: Scarlett O Harava
Totta, aivan sikaärsyttävä keskusteluntappaja tuo ränkytys. Mitä siihen niinkun pitäisi vastata, jos siis ei voi lähteä mukaan voivotteluun, kun itseä ei kiinnosta vahtia (siis omaan kokoon katsomatta)? Valehdella, että joo, jaan tuskasi, tulee syötyä ihan liikaa (samalla kun miettii taustalla, mitä jätskiä ostaisi kotimatkalla illaksi)? Selittää, että "no hei, eihän sun tartte laihduttaa, sähän olet jo tosi hoikka" (minkä oikeasti ylipainoiset ottavat v***uiluna, ja hoikemmat tulevat nettipalstoille itkemään, kuinka kaverit ovat kateellisia ja yrittävät sabotoida heidän laihdutustaan kommenteillaan)? Todeta, että niinku miks, laihduttaminen on turha tapa tuhlata ainoaa elämäänsä (joka otetaan vähättelynä ja ylimielisyytenä)? Vaihtaa puheenaihetta (jolloin toinen kokee, ettei hänen tärkeää avautumistaan kuunnella)?

Ei siis niinkään ärsytä, että jollekulle ruoka on keskeisessä asemassa, mutta aivan hemmetin rasittava tuo on noin niin kuin puheenaiheena.

Muakin ärsyttää. Tosin toi ei nyt taida liittyä lihavuuteen eikä laihuuteen, vaan syömisen vahtimiseen. Jolla ei välttämättä ole painon ja koon kanssa mitään tekemistä.

Mua ärsyttää myös, että kun mä olen laiha, ihmiset luulee, että vahdin syömisiäni. No, en vahdi. Ja ei, mua ei kiinnosta kuulla muiden syömisistä. Maailmassa on miljoona kiinnostavampaa puheenaihetta.

Yhteistyössä