Seiväshyppääjä Wilma Heltelä os. Murto. Mallia palstamammoille: Height 1.82 m. Weight 68 kg

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Wilma on urheilija.

Ei Murto edes ole mikään äärimmäisen timmi urheilijaksi ja varsinkaan hyppylajien edustajaksi, jossa urheilijat ovat aina erittäin laihoja ja hoikan lihaksikkaita.

Olen varma että Murtokin pystyisi hyppäämään selvästi parempia tuloksia jos hän pudottaisi painoaan ja olisi yhtä hoikka kun mitä muut hyppylajien urheilijat. En sano tätä mitenkään Murtoa haukkuakseni vaan ihan tosiasiana.

Ei Murto edes ole mikään äärimmäisen timmi urheilijaksi ja varsinkaan hyppylajien edustajaksi, jossa urheilijat ovat aina erittäin laihoja ja hoikan lihaksikkaita.

Olen varma että Murtokin pystyisi hyppäämään selvästi parempia tuloksia jos hän pudottaisi painoaan ja olisi yhtä hoikka kun mitä muut hyppylajien urheilijat. En sano tätä mitenkään Murtoa haukkuakseni vaan ihan tosiasiana.
Kuules kun seiväshyppy vaatii todella paljon voimaa ja lihaksia. Se kuormittaa koko kehoa, ja hyppääjällä pitää olla sekä nopeutta että vahvat ylä- ja keskivartalon lihakset. Ei onnistu ilman lihaksia.
Eikö EM hopea ole sinusta huikea saavutus?

Ihmisten tyhmyys kun eivät pidä huolta itsestään eivätkä tajua kuinka terveydelle haitallista on syödä roskaruokaa eikä myöskään liikkua aktiivisesti.

Vaikuttaa siltä että sinun pitäisi laihduttaa vähintään 30 kg alkajaisiksi
Syömällä terveellistä ruokaakin voi lihoa jos syö liikaa.
Jos mä tästä tiputan 30 kiloa niin eipä paljoa jäljelle jäisi, luut ja nahka

Yhteistyössä