V
vierailija
Vieras
Uskomattoman kevyt kun vertaatte melkoista pituuttaan naiseksi ja siihen että hänellä on pelkkää lihasta kropassa on eikä läskiä yhtään 

Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Wilma on urheilija.
Kuules kun seiväshyppy vaatii todella paljon voimaa ja lihaksia. Se kuormittaa koko kehoa, ja hyppääjällä pitää olla sekä nopeutta että vahvat ylä- ja keskivartalon lihakset. Ei onnistu ilman lihaksia.Ei Murto edes ole mikään äärimmäisen timmi urheilijaksi ja varsinkaan hyppylajien edustajaksi, jossa urheilijat ovat aina erittäin laihoja ja hoikan lihaksikkaita.
Olen varma että Murtokin pystyisi hyppäämään selvästi parempia tuloksia jos hän pudottaisi painoaan ja olisi yhtä hoikka kun mitä muut hyppylajien urheilijat. En sano tätä mitenkään Murtoa haukkuakseni vaan ihan tosiasiana.
Osta korkokengät ja laita niihin piilokorot.En minä taida enää 22 senttiä kasvaa
Miksi se sinua järkyttää?Ketjun pääpointti on se että kun täällä mammat ovat kertoneet omista painoistaan niin onhan se järkyttävää kun 160 senttinen mamma painaa 80 kiloa
Niillä se on hyvä hypätä seivästäOsta korkokengät ja laita niihin piilokorot.
Ihmisten tyhmyys kun eivät pidä huolta itsestään eivätkä tajua kuinka terveydelle haitallista on syödä roskaruokaa eikä myöskään liikkua aktiivisesti.Miksi se sinua järkyttää?
En nyt sanoisi niinkään. Siinähän saa etua pelkästään ylensyönnillä. Pelkästään valtava massa antaa etulyöntiasemanSumopainijakin on urheilija
Palstapapoille mallia
Syömällä terveellistä ruokaakin voi lihoa jos syö liikaa.Ihmisten tyhmyys kun eivät pidä huolta itsestään eivätkä tajua kuinka terveydelle haitallista on syödä roskaruokaa eikä myöskään liikkua aktiivisesti.
Vaikuttaa siltä että sinun pitäisi laihduttaa vähintään 30 kg alkajaisiksi
Ihmisen tyhmyyteen viitattiin jo tuossa aiemminSyömällä terveellistä ruokaakin voi lihoa jos syö liikaa.
Jos mä tästä tiputan 30 kiloa niin eipä paljoa jäljelle jäisi, luut ja nahka
Hyppäätkö sinä seivästä vain virtuaalisesti mammapalstalla?Niillä se on hyvä hypätä seivästä![]()