Seitiä uunissa, todella makoisa ohje :)

  • Viestiketjun aloittaja mami
  • Ensimmäinen viesti
mami
400g seitiä (4 palaa)
1tl suolaa
1tl parikamaustetta
1tl pippuria
puolikas sipuli
pari tomaattia
juustoraastetta (n. puoli desiä riittää)
2 dl kermaa

Seitipalat vuokaan, päälle mausteet, sipulisilppu, tomaattiviipaleet, juustoraaste ja viimeiseksi kerma.
Tunti uunissa 200 asteessa.

Keitetyt perunat kylkiäisiks.

Pakko oli tulla hehkuttaa, kun tein ja oli todella hyvää ja helppoa kuin mikä!
 
tää on tuttu juttu
täähän on kiinalainen kalapaistos nimeltään.tätä samaa tehtiin seiskalla kotitaloustunnilla.....ja otit varmaan ohjeen siirtä keittokirjasta oliko se nyt nimeltään hei me kokataan tai jotain semmosta
 
ap
En ole ottanut ohjetta mistään kirjasta. Netistä löysin missä oli hirveesti erilaisia kala ohjeita. En sulattanut seitiä ennenkun laitoin uuniin. nestettä oli, mutta oli hyvää muussin päällä.
 
vieras
Mä teen näin: seitiä se 4 palaa, päälle suolaa ja tilliä ja sipulia sekä ruokakermaa 2 dl. Annan olla uunissa noin 35 min ja sitten lisään mozzarella-juustoraastetta (valmis pussillinen) ja vielä uuniin 15 min. Onpas hyvää perunamuusin kanssa.
 
hmkujgkgööpäkiäkupohlklgföjkgjgkffsjlkjedhdfgvzsad
Alkuperäinen kirjoittaja mami:
400g seitiä (4 palaa)
1tl suolaa
1tl parikamaustetta
1tl pippuria
puolikas sipuli
pari tomaattia
juustoraastetta (n. puoli desiä riittää)ljöäkjlhkulyöklgöhjgkhgkkkkkkkkkkgmflgkfokrlglgfkjlgkfgfkdfgkökfgjörklfögjfffffffkflfjkjdjkfdkxfjlddflfkdjfkjfjkdjkjkfdjfkrjttttttt
2 dl kermaa

Seitipalat vuokaan, päälle mausteet, sipulisilppu, tomaattiviipaleet,khöjkhllkilölkpiosytwrrwtryeioul7kip+udrserqwewqf49y0oåio¨
pö0åök888iiöp9å9p9ooooooooooooo89uoomo7miop7o67ukmulky juustoraaste ja viimeiseksi kerma.
Tunti uunissa 200 asteessa.

Keitetyt perunat kylkiäisiks.

Pakko oli tulla hehkuttaa, kun tein ja oli todella hyvää ja helppoa kuin mikä!
 
hmkujgkgööpäkiäkupohlklgföjkgjgkffsjlkjedhdfgvzsad
Alkuperäinen kirjoittaja mami:
400g seitiä (4 palaa)
1tl suolaa
1tl parikamaustetta
1tl pippuria
puolikas sipuli
pari tomaattia
juustoraastetta (n. puoli desiä riittää)ljöäkjlhkulyöklgöhjgkhgkkkkkkkkkkgmflgkfokrlglgfkjlgkfgfkdfgkökfgjörklfögjfffffffkflfjkjdjkfdkxfjlddflfkdjfkjfjkdjkjkfdjfkrjttttttt
2 dl kermaa

Seitipalat vuokaan, päälle mausteet, sipulisilppu, tomaattiviipaleet,khöjkhllkilölkpiosytwrrwtryeioul7kip+udrserqwewqf49y0oåio¨
pö0åök888iiöp9å9p9ooooooooooooo89uoomo7miop7o67ukmulky juustoraaste ja viimeiseksi kerma.
Tunti uunissa 200 asteessa.

Keitetyt perunat kylkiäisiks.

Pakko oli tulla hehkuttaa, kun tein ja oli todella hyvää ja helppoa kuin mikä!
 
?
Alkuperäinen kirjoittaja hmkujgkgööpäkiäkupohlklgföjkgjgkffsjlkjedhdfgvzsadzasjihyterfweqwr:
Alkuperäinen kirjoittaja mami:
400g seitiä (4 palaa)
1tl suolaa
1tl parikamaustetta
1tl pippuria
puolikas sipuli
pari tomaattia
juustoraastetta (n. puoli desiä riittää)ljöäkjlhkulyöklgöhjgkhgkkkkkkkkkkgmflgkfokrlglgfkjlgkfgfkdfgkökfgjörklfögjfffffffkflfjkjdjkfdkxfjlddflfkdjfkjfjkdjkjkfdjfkrjttttttt
2 dl kermaa

Seitipalat vuokaan, päälle mausteet, sipulisilppu, tomaattiviipaleet,khöjkhllkilölkpiosytwrrwtryeioul7kip+udrserqwewqf49y0oåio¨
pö0åök888iiöp9å9p9ooooooooooooo89uoomo7miop7o67ukmulky juustoraaste ja viimeiseksi kerma.
Tunti uunissa 200 asteessa.

Keitetyt perunat kylkiäisiks.

Pakko oli tulla hehkuttaa, kun tein ja oli todella hyvää ja helppoa kuin mikä!
Minä kyllä taidan kokeilla tuolla alkuperäisellä reseptillä.


Voiko muuten laittaa kuvan, millainen tuolla sinun versiollasi siitä tulee?
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä teen näin: seitiä se 4 palaa, päälle suolaa ja tilliä ja sipulia sekä ruokakermaa 2 dl. Annan olla uunissa noin 35 min ja sitten lisään mozzarella-juustoraastetta (valmis pussillinen) ja vielä uuniin 15 min. Onpas hyvää perunamuusin kanssa.
Mä tein eilen samaa, mutta ilman sipulia (joskus olen laittanut purjoa). Oli hyvää :p Sei on muuten oiva valkuaisenlähde =)
 

Yhteistyössä