Eli esikoinen olisi vähän vajaa 3v vauvan syntyessä. Olisiko tuplarattaat ihan turhat? Kauppareissuja lähinnä ajattelin.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Valaja:Mellä olis turhat.
Alkuperäinen kirjoittaja Muffa:Alkuperäinen kirjoittaja Valaja:Mellä olis turhat.
Joo, niin mä vähän ajattelinkin. Kuvittelin vaan itseni juoksemassa ostoskeskuksia läpi muksujen istuessa mukavasti rattaissa.. :snotty:
Tuplien kanssa ei ole mitenkään helppoa liikkua kaupassa. Helpompi sielläkin on mennä vaunuilla ja laudalla. Tosin laudalta toki pääsee lapsi nopeasti karkuun...Alkuperäinen kirjoittaja Muffa:Alkuperäinen kirjoittaja Valaja:Mellä olis turhat.
Joo, niin mä vähän ajattelinkin. Kuvittelin vaan itseni juoksemassa ostoskeskuksia läpi muksujen istuessa mukavasti rattaissa.. :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja Valaja:Alkuperäinen kirjoittaja Muffa:Alkuperäinen kirjoittaja Valaja:Mellä olis turhat.
Juu ei. 3-v ei välttämättä halua istua rattaissa ja kellään ei oo mukavaa.![]()