Seinäjoen pomppula, kokemuksia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mää"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="mää";22160848]Eli ei ole hoplopin veroinen, niin vähän aattelinkin. Onneksi hoploppi tulee seinäjoelle vuonna 2011.:)[/QUOTE]

Samoja vehkeitä siellä on kuin hoplopissa, ei vain ole kovin paljon. Jos vertaa Tampereen hoplopia tuohon on tooosi vähän, jos vertaa Kangasalan hoploppiin on suht kohtuullisesti Pomppulassa ja sitähän taas ei tiedä paljonko vielä lisäävät niitä ja paljonko tulevassa Seinäjoen Hoplopissa tulee olemaan tavaraa.

Kivä leikkipaikka lähellä, eikä tartte ajaa sitä kahtasataakilometriä. Lapset tykkää mikä onkin pääasia, eivät lähtisi pois sieltä kulumallakaan.

joo pomppula on hyvä paikka just 3-5v tarpeeksi puuhaa tuolle ikäryhmälle..tänään käytiin ensimmäistä kertaa ja paikan arvosanaksi tulee 3 vuotiaan tasolta annettua 9- kallista oli ja osa laitteista rikki. kehittämistä vielä paikka kaipaa mutta pikkku muksu tykkää kun ei ymmärrä vielä asiaa..isommille lapsille paikassa ei ole mitään..

En voi äitinä kuin ihmetellä että miten joku voi hoitaa yritystään niin kuin Pomppulaa hoidetaan.
Paikka on aivan ihana. Kiitos työntekijöiden. Itselläni on 3 lasta ja käyn usein Pomppulassa.
Aina siellä on vain yksi työntekijä oli väkeä sitten kuinka paljon vain.
Omistaja kun on paikalla (ei ole onneksi ollut nyt) niin paikka on aivan kaaoksessa.
Kallis paikka jossa on huonosti mitään tarjottavaa, muutakuin makeaa joka vie lapsilta hampaat.
Itse odotan + lapset toista paikkaa tänne pohjanmaalle. Harmi. Muilla millasia kokemuksia?

Viime sunnutaina kävin kun oli ehdokkaat niin vaikka talo oli niin täynnä että kaikkia ihmisiä ei päästetty sisälle niin silti työntekijöitä oli VAIN YKSI. Sääliksi käy hyvää henkilökuntaa että kauanko ne jaksaa tuota.

itse olen käynyt pomppulassa kahden lapseni kanssa. 5- ja 9-vuotiaat poikani viihtyisivät vaikka koko päivän leikkimässä, ja halutessaan siellä saakin viettää koko päivän. Olen seurannut pomppulan edistymistä ja lähiaikoina on tapahtunut paljon positiivisia muutoksia mm. liitokiekko, oikean kokoinen leikkiauto, pöytäjalkapallo ja tää lelumyymälä ovat mielestäni olleet positiivisia lisiä. Toki hinta on hieman kallis, mutta kyllä sen 12€ voi lapsesta maksaa kun näkee kuinka paljon lapsi nauttii ja samalla saa liikuntaa. Hoplopia ehdottomasti parempaa pomppulassa on se että lapsia voi helposti valvoa kahvion pöydästä katsellen, eikä tarvitse koko ajan kulkea lasten perässä kuten hoplopissa pitää ettei lapsi eksy.

Kävimme tänään eka kertaa pomppulassa. Kummastelin mieheni kanssa niiden liukumäkien jyrkkyyttä ja kovaksi yltyvää vauhtia. Seinissä ikäsuositus 0-5 vuotta, en missään tapauksessa päästäisi yksin laskemaan 2 vuotiastakaan. Poika 3v sai tosi mojovan tällin otsaan ekassa laskussa eikä sen jälkeen enää uskaltanut mennä. Lauantaipäivä, tupa täys väkeä ja yksi työntekijä kassalla. Takana olevassa sopessa jossa pyöriä ja autoja ovi vapaasti ulos asti avattavissa!

Olen itse käynyt pomppulassa lasteni kanssa ja oma poika silloin alle 2 vuotias ja laski yksin ihan niistäkin mäistä mitkä oli tarkoitettu isommille lapsille :) se on niin lapsesta kiinni kuinka osaa missäkin mennä.. Ja minusta se yksi henkilökunnan ihminen riittää ku mihin sitä tarvittais? :o

Yhteistyössä