Puhut asiaa! :attn:Alkuperäinen kirjoittaja 22.01.2005 klo 21:10 semma kirjoitti:Eikö se voisi olla taas jossain ravintolassa? Fransus tai streetillä vai mennäänkö heti Härmän Häjyyn![]()
Lakeus vois olla ihan ok kans, mut jos aatellaan sitä nyyttäriä , niin sit se vois olla joku yksityinen putique
Sais sit pussikaljat ja sapuskat tuoda mukana
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja 22.01.2005 klo 21:21 Tuuleenhuutaja kirjoitti:\Puhut asiaa! :attn:Alkuperäinen kirjoittaja 22.01.2005 klo 21:10 semma kirjoitti:Eikö se voisi olla taas jossain ravintolassa? Fransus tai streetillä vai mennäänkö heti Härmän Häjyyn![]()
Lakeus vois olla ihan ok kans, mut jos aatellaan sitä nyyttäriä , niin sit se vois olla joku yksityinen putique
![]()
Mä olin tänään muuten sen meidän tarjoilijan kotona kylässä. Olisko pitänyt kysäistä saadaanko me tulla niille pitämään tapaamista?![]()
![]()
No jestas vie, seuraavalla kerralla olet vain visusti hiljaa kun ilmaisia juomia tarjoillaan.Alkuperäinen kirjoittaja 22.01.2005 klo 22:01 semma kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 22.01.2005 klo 21:21 Tuuleenhuutaja kirjoitti:\Puhut asiaa! :attn:Alkuperäinen kirjoittaja 22.01.2005 klo 21:10 semma kirjoitti:Eikö se voisi olla taas jossain ravintolassa? Fransus tai streetillä vai mennäänkö heti Härmän Häjyyn![]()
![]()
Mä olin tänään muuten sen meidän tarjoilijan kotona kylässä. Olisko pitänyt kysäistä saadaanko me tulla niille pitämään tapaamista?![]()
![]()
Heh! Juu olisit ihmees kysäässy alkaako se meidän passariksi![]()
![]()
Nyt kelpais ilmaset siideritki![]()
Kaupallinen yhteistyö: Storytel