Second Life

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Huspati Huta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Huspati Huta

Aktiivinen jäsen
21.07.2006
28 140
15
36
Onko se homma teille tuttu? Eilen tuli joku ohjelma illalla kymmenen maissa, jossa kerrottiin tuosta Second Life-"virtuaalimaailmasta" vai miksi sitä pitäisi sanoa. Minä en ollut kuullutkaan moisesta :D Enkä kyllä kiinnostunutkaan sen enempää, kuin että sen pätkän katselin.

minä katsoin myös tuota ja ihmettelin. Ei oikein minun juttu. ihan tässä oikeassa elämässä on ihan riittävästi elettävää ja mielenkiintoakin. ja jos haluaa jotakin niin minulla riittää katsoa telkkarista jotakin tai lukea mutta pysyä kuitenkin itse tässä ihan omana itsenä
mutta ilmeisesti tuollaisella jutulla on sitten kysyntää kun siellä on kymmeniä tuhansia. Mutta miksi ja millaiset ihmiset kaipaa seillaista vai onko se vain tätä päivää ja minä olen jämähtänyt jonnekin menneelle vuosituhannelle kun minulle riittää ihan vaan hyvä kirja iltalukemiseksi ja jos fiktiota luen niin fiktiona sen ymmärrän (mitä nyt joskus unissa seikkailen vähän itsekin)

Alkuperäinen kirjoittaja Candide:
Minä en katsonut sitä alusta asti, lienee maksullista hupia?

en minä huomannut että olisivat puhuneet mitä maksaa, mutta olisko niin (kuin ymmärrän kun meillä tenavat habbo hotellissa käy mutteivat maksa kun anna) että on joku perusjuttu ja sitten maksat kaikesta ekstrasta (jos vaikka haluat komeamman hahmon tai jotakin muuta)

Alkuperäinen kirjoittaja äiti 40plusplus:
Alkuperäinen kirjoittaja Candide:
Minä en katsonut sitä alusta asti, lienee maksullista hupia?

en minä huomannut että olisivat puhuneet mitä maksaa, mutta olisko niin (kuin ymmärrän kun meillä tenavat habbo hotellissa käy mutteivat maksa kun anna) että on joku perusjuttu ja sitten maksat kaikesta ekstrasta (jos vaikka haluat komeamman hahmon tai jotakin muuta)

Juu, ei minun hommaani sellainen :D Sain nimipäivälahjaksi Desparate Housewifes-pelin, enkä ole sitä vielä ihan kokeillutkaan, poika sen minulle asensi ja sanoi, että siinä juonitellaan ja käydään kaupassa :p

Yhteistyössä