Sea-band pahoinvointiranneke, mitä mieltä?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja haimi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

haimi

Vieras
Eli raskausajan pahoinvointiin näitä olisin hankkimassa, ja haluan nyt kommentteja sellaisilta joilla ON KOKEMUSTA kyseisistä tai saman tapaisista rannekkeista..


Itse olen tutuilta kuullut että tehoaa raskausajan pahoinvointiin, ja lapsilla matkapahoinvointiin, on vaan kuulemma hankalat laittaa että oikea kohta tulee siihen ranteen akupunktiopisteeseen..
 
Mä olen kokeillut niitä, mut mun kohdalla niistä ei kyl ollut mitään apua - tai voi johtua siitäkin ettei sit olleetkaan oikeassa paikassa.. mut kuitenkaan en niitä kokenut lainkaan hyödyllisiksi. Kannattanee kokeilla, muutoin et voi tietää auttaako sulla :)
 
jep, oon kuullu että ne pitää asetella aika tarkasti oikeille paikoille että toimii.. näin iltasin kun on aika voimakasta tuo pahoinvointi, niin olis mahtavaa jos ne toimis.. :)
 
meillä lapsella jonkin verran lievensi matkapahoinvointia, ei radikaalia muutosta kuitenkaan.
Siskoni kärsi todella pahasta raskausajan pahoinvoinnista ja sai avun ainoastaan akupuntiosta.
Vuorokauden verran sai nauttia normaalista olosta hoidon jälkeen,sitten palasi kurjuuteen.
Oli kuitenkin tyytyväinen että edes hetken oli helpompaa.
 
Ei mun mielestä ole vaikea laittaa :) Ihan alussa auttoi tosi hyvin ällötykseen, ja teki olosta sen myötä ihan erilaisen. Nyt vähän myöhemmin niistä ei kyllä mainittavaa apua ole ollut, kun oksentelu on alkanut olla jo jokapäiväistä...
 
Miulla toimivat todella hyvin raskauspahoinvointiin! Olin todella skeptinen niiden suhteen, mutta mies kävi sitten mulle sellaset ostamassa ja yllätyin ku olivatkin todella hyvät ja toimivat.
 

Similar threads

R
Viestiä
12
Luettu
744
Perhe-elämä
uusperheen äippä
U
Y
Viestiä
4
Luettu
3K
Aihe vapaa
vierailija
V

Yhteistyössä